تازه های سایت

کد مطلب: 24506
29. مهر 1394 - 12:20
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان کلنگ ساخت سالن ورزشی دانشگاه آزاد نهاوند بااعتبار یک و نیم میلیارد تومان به زمین زده شد.

به گزارش سایت گرو، در این مراسم حمید سوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند گفت: این دانشگاه در سال 1383 در زمینی به مساحتی 50 هکتار در اراضی روستای کوهانی نهاوند به بهره‌برداری رسید و در ابتدا فقط در سه رشته فعالیت می‌کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه هر محیط آموزشی به فضاهای فرهنگی و ورزشی جانبی نیاز دارد مجموعه دانشگاه آزاد تصمیم گرفت در اولین مرحله نسبت به احداث سالن ورزشی چندمنظوره اقدام کند.

رئیس دانشگاه آزاد نهاوند افزود: این سالن ورزش برای دانشجویان رشته تربیت‌بدنی این دانشگاه در نظر گرفته‌شده است که شامل سالن‌های کشتی، تنیس و فوتسال است.

وی گفت: سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند در فاز اول در مساحت 1500 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر یک و نیم میلیارد تومان احداث می‌شود و بستر مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی دانشجویان فراهم می‌کند.

سوری اظهار داشت: افزایش جمعیت دانشجویی، افزایش رشته‌های تحصیلی در مقاطع مختلف، توجه به مباحث ورزشی و فرهنگی، احداث سوله ورزشی و ساخت مسجد مهم‌ترین برنامه‌ها مصوب شده برای توسعه و ارتقا دانشگاه آزاد نهاوند است.

وی بیان کرد: درصدد هستیم با پیگیری‌های مستمر رشته‌های جدید را در مقاطع کارشناسی ارشد و حتی دکتری در دانشگاه آزاد نهاوند راه‌اندازی کنیم و در اولین اقدام نیز مجوز جذب دانشجو در پنج رشته در مقطع کارشناسی برای دانشگاه آزاد نهاوند اخذ شد.

رئیس دانشگاه آزاد نهاوند گفت: برای اولین بار پنج رشته کارشناسی مهندسی عمران، کارشناس مهندسی برق، کارشناس ناپیوسته تربیت‌بدنی، کارشناسی ناپیوسته عمران اجرایی و کارشناسی حقوق به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد نهاوند اضافه شد.

 

458465

458466

458464

458469

458472

انتهای پیام/

دیدگاه شما