تازه های سایت

کد مطلب: 24444
24. مهر 1394 - 1:34
رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: براثر تصادف کامیون با یک دستگاه نیسان وانت در محور نهاوند به کرمانشاه 4 نفر کشته و زخمی شدند.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در پی اعلام تماسی با مرکز اورژانس 115 نهاوند مبنی بر وقوع یک تصادف شدید در محور نهاوند به کرمانشاه یک اکیپ از مرکز فوریت‌های نهاوند به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: دز این تصادف یک کامیون حامل مربا که از کرمانشاه به سمت استان کرمان حرکت می‌کرد در مقابل اردوگاه قدس نهاوند با یک دستگاه نیسان وانت به‌شدت برخورد می‌کند و راننده نیسان در دم کشته می‌شود.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: پس‌ازاین حادثه فرد کشته‌شده و یکی از سرنشینان نیسان وانت که به‌شدت مجروح می‌شود به‌وسیله آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل می‌شود.

وی گفت: دو سرنشین مجروح شده کامیون نیز توسط اکیپ اعزامی فوریت‌های پزشکی نهاوند به بیمارستان منتقل می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

سیف عنوان کرد: این حادثه دل‌خراش تصادف در نزدیکی اردوگاه قدس نهاوند اتفاق افتاد که متأسفانه منجر به کشته شدن یک نفر شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند اظهار داشت: هفته گذشته نیز براثر حادثه‌ای که برای آمبولانس هلال‌احمر ملایر ایجادشده بود متأسفانه یکی از امدادگران ملایری کشته شد و با اعزام دو اکیپ از مرکز 115 نهاوند 5 مجروح این حادثه با انتقال به بیمارستان نجات یافتند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 1200 مورد مأموریت توسط مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند انجام‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما