تازه های سایت

کد مطلب: 24357
15. مهر 1394 - 6:28
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی یک قطعه زمین که به‌صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده‌شده بود تخریب شد.
تخریب بنای 700 متری غیرمجاز ساخته‌شده در اراضی کشاورزی نهاوند+ تصاویر

احمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در راستای قانون حفظ کاربری و صیانت از زمین‌های کشاورزی و مبارزه با پدیده زمین‌خواری، جهاد کشاورزی نهاوند با هرگونه تغییر غیرقانونی زمین‌های کشاورزی برخورد می‌کند.

وی اظهار داشت: در همین راستا یک قطعه زمین 700 مترمربعی در روستای شعبان نهاوند که به‌صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده‌شده بود و برای انجام کارهای خدماتی تکمیل می‌شد با شناسایی جهاد کشاورزی و به دستور دادستانی نهاوند تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: هرگونه ساخت‌وساز، احداث بنا، خاک‌ریزی و خاک‌برداری و هرگونه فعالیتی که مانع از عملیات کشاورزی و باغی شود تغییر کاربری محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی برخورد قانونی می‌کند که این کار باهدف حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی صورت می‌گیرد.

باقری اظهار کرد: تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی طبق تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: تاکنون 105 مورد پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی در نهاوند تشکیل‌شده است و 3 مورد از آن‌ها نیز منجر به تخریب‌شده است و این روند برخورد نیز ادامه خواهد داشت.

 مدیر جهاد کشاورزی نهاوند در پایان گفت: تمامی مالکان زمین‌های کشاورزی قبل از هرگونه تغییر کاربری زمین خود برای دریافت مجوزهای لازم به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند مراجعه کنند تا در آینده مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

 

432443

432440

432441

432439

432438

انتهای پیام/

دیدگاه شما