تازه های سایت

کد مطلب: 24337
12. مهر 1394 - 20:28
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند گفت: تمثال مبارک 15 شهید روحانی شهرستان نهاوند در بلوارهای سطح شهرستان نهاوند نصب شد.

به گزارش سایت گرو، صفی الله خرم‌آبادی در حاشیه نصب این تمثال‌های مبارک به خبرنگاران گفت: آسایش و امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام بوده و اگر امروز کشور پیشرفت کرده است به برکت خون شهدای گران‌قدر است.

 وی اظهار کرد: امروز وظیفه همه مسئولان است که تمام توان خود را در جهت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده معظم و گران‌قدر آن عزیزان به‌کارگیرند.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نهاوند افزود: در راستای همین هدف تمثال 15 شهید روحانی و گران‌قدر 8 سال دفاع مقدس در بلوار ولیعصر شهرستان نهاوند نصب شد.

وی گفت: این اقدام باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در دستور کار شهرداری نهاوند قرار گرفت و به اجرا درآمد.

خرم‌آبادی عنوان کرد: این مهم در راستای تداوم انتقال ارزش‌های اصیل و معنوی ایثار و شهادت به مردم و نسل جوان شهرستان نهاوند انجام شد.

 

نصب تمثال شهدای روحانی نهاوند در بلوارهای سطح شهر

 

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری نهاوند به‌منظور ارتقاء فرهنگی و ایجاد فضای معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فاز اول نسبت به نصب تمثال شهدای پاسدار نهاوند اقدام کرد.

عضو شورای شهر نهاوند اظهار داشت: در اجرای این فاز تمثال مبارک 130 شهید پاسدار نهاوند تهیه و بر روی تیرهای چراغ‌برق به‌صورت دوطرفه در بلوار ولیعصر شهرستان نهاوند نصب شد.

وی گفت: هم‌اکنون نیز در حال نصب تابلوهای شهدای روحانی در ادامه این بلوار هستیم و امیدواریم که در برنامه آتی شهرداری تمثال تمام شهدا به‌طور کامل در سطح شهر نهاوند نصب شود.

خرم‌آبادی بیان داشت: این تابلوها در ابعاد 1 در 20/1 متر باکیفیت مناسبی تهیه و نصب‌شده‌اند و امیدواریم با این اقدام همواره یاد و نام شهدا در زندگی مردم جاری شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم که این اقدام فرهنگی، رضایتمندی و استقبال شهروندان به‌ویژه خانواده بزرگوار شهدا را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

کار پسندیده ای بود، ولی پس کی تندیس های مفاخر نهاوند زده می شود.

دیدگاه شما