تازه های سایت

کد مطلب: 24112
16. شهريور 1394 - 9:05
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی اتوبوس حامل اتباع عراقی در یک کیلومتری ملایر به سمت نهاوند - بروجرد ۱۱ کشته برجای گذاشت.

به گزارش سایت گرو به نقل از تسنیم، مهدی شاکری با اشاره به اینکه اتوبوس حامل اتباع عراقی عصر امروز در جاده ملایر به سمت نهاوند-بروجرد دچار سانحه شده است، اظهار داشت: این اتوبوس در ساعت 19 روز یکشنبه دچار سانحه شده است.

وی با بیان اینکه 11 نفر از سرنشینان این اتوبوس در این سانحه جان خود را از دست دادند، افزود: در اثر این سانحه 25 نفر نیز مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

شاکری با اعلام اینکه این اتوبوس از شهر قم به سمت مرز مهران در حال حارکت بوده است، تصریح کرد: متاسفانه این اتوبوس در جاده ملایر به سمت نهاوند واژگون شده و علت این امر نیز هنوز در دست بررسی است.

رئیس پلیس راه استان همدان وضعیت جسمانی برخی از مصدومان این حادثه را وخیم اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه شرایط جسمانی برخی از این مصدومان وخیم گزارش شده احتمال افزایش کشته‌شدگان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به بارندگی عصر دیروز در استان همدان گفت: براثر این بارندگی سطح جاده‌ها لغزنده شده و گویا تخطی از سرعت مجاز سبب بروز این حادثه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما