تازه های سایت

کد مطلب: 23689
21. مرداد 1394 - 14:09
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای شهرستان نهاوند با 38 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.
شهرستان نهاوند با 38 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان همدان است

به گزارش سایت گرو به نقل از ایرنا، نادر پیرتاج گفت: این افزایش تقریبی و نسبی دمای هوای همدان تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 14 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 37 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

به گفته وی نهاوند با 38 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان و اسدآباد با 11درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

پیرتاج گفت: هوای همدان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، رشد موقت ابر، وزش باد و احتمال گرد و غبار محلی همراه است و این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این چند روز در برخی از ساعات بویژه در بعد از ظهرها در برخی نقاط استان احتمال افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوههای مرتفع، رودخانه ها و پستی بلندیهای زیاد به شدت متغیر است و زمستانهای این استان سرد، پر برف و باران و در تابستان ها دما معتدل است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما