تازه های سایت

کد مطلب: 23686
21. مرداد 1394 - 8:42
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:
نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند برپاست
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به مدت 7 روز نمایشگاه هنرهای تجسمی در محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند برپاست.
نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند برپاست

محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: باهدف ایجاد انگیزه در بین فعالان عرصه هنر و جذب افراد مستعد و علاقه‌مند، نمایشگاه هنرهای تجسمی در محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند به مدت 7 روز برپاشده است.

وی اظهار کرد: هدف اداره ارشاد نهاوند در برپایی این نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشتن تولیدات هنری هنرمندان شهرستان و استفاده عموم مردم از آثار خلق‌شده در این حوزه است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: این نمایشگاه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان برپاشده که در آن بیش از 50 اثر برگزیده از خانم فاطمه سوری از هنرمندان برجسته و خوش‌ذوق شهرستان به نمایش عموم درمی‌آید.

 وی گفت: در این نمایشگاه آثاری در موضوعات: مینیاتور، طراحی، مداد رنگی، چاپ دستی و نقاشی‌خط، به نمایش درمی‌آید و از 19 مردادماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی این اداره واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

مصباح اظهار کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ایام برگزاری از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 19 به محل برپایی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما