تازه های سایت

کد مطلب: 23547
12. مرداد 1394 - 19:55
یونس طرهانی با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان دادستان تویسرکان معرفی شد.
یکی از کارکنان دستگاه قضایی نهاوند به عنوان دادستان تویسرکان معرفی شد

به گزارش سایت گرو، طی مراسمی از زحمات سه ساله عباس نجفی، دادستان سابق تقدیر و یونس طرهانی به عنوان دادستان جدید تویسرکان معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه با حضور مدیرکل دادگستری استان همدان و هیئت همراه، فرماندار و اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولان شهرستان تویسرکان در سالن بهزیستی صورت گرفت.

 یونس طرهانی از کارکنان دستگاه قضایی نهاوند است که با حکم رئیس قوه قضائیه کشور به عنوان دادستان تویسرکان از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 

 

عباس نجفی نیز پس از سه سال خدمت در سمت دادستان تویسرکان در عرصه خدمت دادگستری ملایر به عنوان دادستان منصوب می‌شود.

 مدیرکل دادگستری همدان در مراسم تودیع و معارفه دادستان تویسرکان، با استناد به سخنان رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضائیه، با تأکید بر حفظ استقلال این دستگاه اظهار کرد: لزوم نادیده گرفتن عواملی نظیر تطمیع، تهدید و رودربایستی به عنوان موانعی برای حفظ استقلال دستگاه قضا یک ضرورت است.

محمد‌رضا مترقب با اشاره به اقتدار دستگاه قضایی در ایستادگی برای گرفتن حق و رعایت اصول قانون‌گرایی و قانون‌مداری در انجام امور گفت: پیشگیری از وقوع جرم از طریق اطلاع‌رسانی و انجام اقدامات اجرایی باعث کاهش بروز جرائم می‌شود که این مهم کمک مسئولان اجرایی را نیاز دارد.

وی با مؤثر خواندن تقش صدا و سیما در پیشگیری از وقوع جرائم افزود: صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی در این مبحث پول می‌خواهد، در حالی که برای این امر اعتباری دیده نشده است.

مدیرکل دادگستری همدان در ادامه با اتکا به فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه فتنه سال 88، برخورد با جریان فتنه را موضوعی دائمی دانست و گفت: سران فتنه برای معاندین نظام با اشکال و کسوت‌های مختلف با هدف براندازی نظام و هدر‌دادن زحمات امام(ره) و شهدا موجی را ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات مراسمی با عنوان جشن هسته‌ای منجر به دفاع از سران فتنه می‌شود، افزود: این مراسم با بهانه جشن هسته‌‌ای علاوه بر سراسر کشور متأسفانه مواردی نیز در همدان بود.

مترقب با تأکید بر موضع قاطعانه قوه قضائیه در برخورد جدی با مسائل مربوط با فتنه و حامیان فتنه افزود: وظیفه ما تبعیت از خط ریاست قوه قضائیه و به عنوان سرباز ولایت، دفاع از حریم ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: فعالان دستگاه قضایی نباید هیچ نوع مسامحه‌ای را در ارتباط با جریان فتنه از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما