تازه های سایت

کد مطلب: 23396
23. تير 1394 - 13:39
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند خبر داد
وقف زمین 50 میلیون تومانی در روستای ده موسی نهاوند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: یک قطعه زمین به مساحت هزار متر و به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان در روستای ده موسی نهاوند وقف شد.
وقف زمین 50 میلیون تومانی در روستای ده موسی نهاوند

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: وقف مانند چشمه همیشه جوشان در زندگی دنیوی و آخرت انسان است که شخص وقف کننده برای همیشه از برکات آن بهره می‌برد.

وی اظهار کرد: اگر سنت حسنه وقف در بین مردم فرهنگ‌سازی شود این سنت می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای جامعه را رفع کند.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند افزود: باید با برنامه‌ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌ها فرهنگ وقف را ترویج دهیم تا همه‌کسانی که می‌توانند در این سنت حسنه به جامعه کمک کنند، را به وقف کردن تشویق کنیم.

وی گفت: باید با فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت روحانیون نگاه مردم نسبت به وقف را تغییر دهیم تا شاهد احیا موقوفات و رفع بسیاری از مشکلات در شهرها و روستاها باشیم.

خزایی اظهار داشت: مردم شهرستان نهاوند حرکت خوبی را در زمینه موقوفات شروع کرده‌اند و در سال جدید 9 موقوفه به مجموعه موقوفات شهرستان اضافه‌شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند عنوان کرد: دهمین وقف شهرستان نهاوند در روستای ده موسی نهاوند به ثبت رسید که شامل وقف یک قطعه زمین به مساحت هزار متر بود.

وی بیان داشت: ارزش تقریبی این زمین 50 میلیون تومان برآورد شده است که توسط آقای غلامرضا خزایی با نیت ساخت مهدیه وقف‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما