تازه های سایت

کد مطلب: 23336
10. تير 1394 - 8:15
جلسه استیضاح شهردار نهاوند با خروج 4 نفر از موافقان شهردار از جلسه، نیمه‌تمام ماند.
جلسه استیضاح شهردار نهاوند نیمه‌تمام ماند

به گزارش سایت گرو، جلسه استیضاح شاهین فرجی فر که با امضای 5 نفر از اعضای شورای شهربرگزار شده بود به دلیل اعتراض و خروج 4 نفر از اعضای شورای شهر که مخالف استیضاح شهردار بودند از رسمیت افتاد و نیمه‌تمام ماند.

در این جلسه 5 نفر از اعضا شورای شهر نسبت به شهردار نهاوند سؤالاتی داشتند به همین منظور شاهین فرجی فر در جلسه حاضر شد و توضیحات خود را ارائه داد.

اما پنج نفر از اعضا شورای شهر نهاوند از توضیحات وی قانع نمی‌شوند و خواستار عزل شهردار می‌شوند ولی در این لحظه و پس از چندین ساعت بحث‌وجدل 4 عضو مخالف استیضاح به نام‌های محمد صامد جهانیان (رئیس شورا)، صفی الله خرم‌آبادی، علی شفایی و عبدالعلی ملکی به نشانه اعتراض جلسه شورای شهر را ترک می‌کنند و جلسه نیز از رسمیت می‌افتد.

از دیگر حواشی روز استیضاح دعوت حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند از اعضای شورای شهر بود که وی در تماس تلفنی با صامد جهانیان رئیس شورای شهر نهاوند از وی می‌خواهد که جلسه‌ای با حضور اعضا در دفتر امام‌جمعه چند ساعت قبل از استیضاح برگزار شود که موافقان استیضاح شهردار در این جلسه شرکت نمی‌کنند.

همچنین شنیده می‌شود چهار نفر مخالف استیضاح شهردار اعلام کردند اگر پنج نفر مخالف بخواهند بر قصد خود برای عزل شهردار ادامه دهند از شورای شهر نهاوند استعفا خواهند داد.

مخالفان شهردار عدم سکونت شاهین فرجی فر در نهاوند را علت استیضاح اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خداروشکر می کنیم. آقای ..... نهاوند رو دهه ها عقب انداخته . چه زمانی که شهردار بود و چه الان که عضو شورای شهر است خدا رحم کند نهاوند از دست چنین مدیران خلاص کند. امیدواریم که هیچوقت موفق نشوند که شهردار خوش فکر نهاوند رو استیضاح کنند .
خدا وکیلی توی تاریخ نهاوند ک من یادمه شهردار ب این خوبی ندیدم .خدا کنه ک واسه نهاوند کار انجام بده میخوام صد سال سیاه خونه اش تو نهاوند نباشه.
ی خرده غیرت ب خرج بدیم و ب جای اینکه ب فکر منافع خودمون باشیم یک درصد ب فکر پیشرفت شهر باشیم .نهاوند شهرداری بهتر از فرجی ندیده و نخواهد دید
یاداداشت در مورخه دهم تیرماه 94، استیضاح شهردار نهاوند ناتمام ماند. دلیل این استیضاح تردد شهردار محترم به محل سکونت خود عنوان گردیده است. سئوال مگر این اعضاء نمی دانستند که شهرداری که انتخاب می کنند برای شهر نهاوند در این شهر سکونت ندارد و با این وجود ایشان را به عنوان شهردار انتخاب کردند؟ و یا اگر بر این موضوع واقف بوده اند! که یقینا اینطور است! چرا شهردار بومی انتخاب نکردند که این دغدغه ترددات را نداشته باشند. بنابراین این اعضای محترم شورای شهر حال باید در خلوت خود این پرسشها و شاید هزاران پرسش دیگر که به ذهن نگارنده نمی رسد از خود بپرسند که چه شده است شهرستان نهاوند با این قدمت تاریخی باید شهردارش غیر بومی واز همه مهم تر سکونت خود را به محل خدمت نیاورد! و حال مردم نهاوند نیز از خود باید سئوال کنند چرا به این اعضای محترم رأی داده اند که به این امر بسیار مهم در انتخاب شهردار دقت نداشته اند که مجبور به استیضاح شوند و از کارهای مهمی که بر دوش شهردار و و اعضای شهر می باشد تا حدودی غافل شوند. آری رأی که مردم به شما داده اند یک امانت می باشد. آیا باز در خلوتگاه شخصیتان از وجدان خود پرسیده اید که این امانت را با خود به کجا برده اید!؟ قصد نگارنده دخالت در امور شهری نبود ولی جهت یادآروری نیاز بود مطالبی گفته شود که شاید گوشهای خفته به صدا در آیند. علی یاری
نهاوند همیشه محکوم به نزاع و درگیری پوچ و .... بوده و هست و ... شخصا نه با این شهردار موافقم نه مخالف بنده با این درگیری های کودکانه و باندبازی ها مخالفم. در ضمن بهترین شهردار نهاوند ایشون نبودن! مهندس سلیمانی رو اگه درک میکردین منظور بنده رو بهتر متوجه میشدین.

دیدگاه شما