تازه های سایت

کد مطلب: 23332
9. تير 1394 - 11:44
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند:
مراسم جزء خوانی قرآن کریم در 120 مسجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در 120 مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
مراسم جزء خوانی قرآن کریم در 120 مسجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: رمضان از بهترین ماه‌های سال است و خداوند امتیازات فراوانی برای آن قائل شده است که در هیچ‌یک از ماه‌های دیگر به چشم نمی‌خورد. نزول کلی قرآن در این ماه و وجود شب قدر که بهتر از هزار ماه است، ازجمله مهم‌ترین این فضیلت‌ها و امتیازات است.

وی اظهار کرد: برنامهٔ جزء خوانی قرآن کریم همه‌ساله با حضور مردم روزه‌دار نهاوند در مساجد مختلف سطح شهر و روستاهای نهاوند برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در این طرح که در 120 مسجد شهرستان اجرا می‌شود هرروز یک جزء از کلام خدا قرائت می‌شود و در پایان ماه رمضان روزه‌داران موفق به ختم قرآن می‌شوند.

وی گفت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم در این شهرستان با محوریت مراکز و مؤسسات قرآنی، روحانیون اعزامی و فعالان فرهنگی مساجد اجرا می‌شود و هدف از این طرح نیز انس گرفتن جوانان با مفاهیم ارزشمند قران کریم است.

گروسی بیان داشت: در این طرح علاوه بر قرائت آیات و سوره‌های قرآن کریم نکات تجویدی و قواعد صرفی نیز به قرآن آموزان آموزش داده می‌شود.

وی اظهار داشت: عظمت ماه مبارک رمضان به نزول قرآن کریم در آن است بنابراین ما باید با ترویج فرهنگ قران خوانی از برکات این ماه بزرگ استفاده کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند افزود: تنها ماهی که در قرآن کریم نام آن آمده است ماه مبارک رمضان است و این ماه را خداوند سبحان با نزول قرآن معرفی می‌کند و انسان در این ماه مهمان سفره پربار قرآن است و هرکسی به‌اندازه نیاز و استعدادش می‌تواند از آن بهره ببرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما