تازه های سایت

کد مطلب: 23315
6. تير 1394 - 9:12
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بزرگداشت آیت‌الله شهید محمدعلی حیدری در روز هفت تیر در نهاوند برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهیدحیدری در نهاوند برگزار می شود

به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری‌فر از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید محمدعلی حیدری در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این برنامه روز یکشنبه هفتم تیر سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته قوه قضائیه برنامه‌های متنوعی در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر سال 1360 طی این هفته در دستور کار است.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه سخنران این مراسم امام جمعه شهرستان نهاوند است، بیان کرد: حجت‌الاسلام مغیثی به بیان خصوصیات این شخصیت بزرگ در جمع مردم نهاوند خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه نهاوند در گذشته مهد تربیت شخصیت‌های گران‌قدر بوده است، افزود: شخصیت تربیتی شهید آیت‌الله حیدری نمونه و الگوی جوانان نهاوندی است.

نادری‌فر گفت: علاقه شدید این شهید گران‌قدر به بحث، تحقیق و مطالعه به حدی بوده است که لحظه‌ای از بحث و تفحص غافل نمی‌شد که جوانان ما نیز باید از چنین شخصیتی الگوپذیری کنند.

وی در پایان افزود: انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 60 توسط منافقین، منجر به شهادت 72 نفر از اعضای این حزب شد که شهید آیت‌الله حیدری یکی از این شهدا بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما