تازه های سایت

کد مطلب: 23155
27. ارديبهشت 1394 - 12:30
مسئولان شهرستان نهاوند از جوانی که جان معلم فداکار نهاوندی را نجات داده بود تجلیل کردند.
تجلیل از جوان فداکاری که جان معلم نهاوندی را نجات داد + تصاویر

به گزارش سایت گرو، هفته قبل در سراب گاماسیاب نهاوند یکی از دانش‌آموزان ابتدایی نهاوندی به درون رودخانه سقوط می‌کند که معلم وی خانم فاطمه مولوی برای نجات جان او خود را به درون آب می‌اندازد و وی را نجات می‌دهد ولی امواج خروشان آب معلم فداکار را با خود می‌برد تا اینکه بعد از طی مسافت 1500 متر یک جوان شجاع و فداکار از شهرستان الشتر با به خطر انداختن جان خود خانم معلم را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.

 با انتشار این خبر در سایت گرو، موجی از دیدارها و تقدیر و تشکرها از معلم فداکار صورت گرفت که به همین منظور مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند و جمعی از مسئولان شهرستان از فاطمه مولوی معلم فداکار و یاسر علیمرادی ناجی این معلم قدردانی و تجلیل کردند.

یاسر علیمرادی اهل و ساکن شهرستان الشتر استان لرستان که به‌صورت عبوری به سراب گاماسیاب رفته و مشغول شستن ماشین خود بوده که پس از دیدن صحنه به آب افتادن معلم و دانش‌آموز نهاوندی سریعاً خود را به آب انداخته و ابتدا با کمک معلم دانش‌آموز را نجات داده و سپس معلم را که به علت شدت جریان آب نتوانسته بود از آب بیرون بیاید پس از طی مسافتی با تلاش هرچه‌تمام‌تر از آب بیرون کشیده و معلم را که بیهوش گردیده بود با اقدامات امدادی از مرگ حتمی نجات داد.

 این جوان الشتری پس از دو روز به‌منظور عیادت از خانم مولوی به نهاوند آمد و خانم مولوی نیز با اظهار تشکر از عمل انسان دوستانه این جوان که با لطف و عنایت خدا باعث نجات وی از آب رودخانه شده بود از خداوند برای وی طلب خیر و سلامتی کرد.

در این دیدار به‌منظور قدردانی از عمل ایثارگرانه ی این دو نفر از سوی مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند لوح تقدیر و هدایایی به این دو نفر اهدا شد.

در پایان این دیدار خانم مولوی با تشکر از سایت خبری گرو، که به‌عنوان اولین رسانه این خبر را منتشر کرد تشکر و قدردانی کرد و گفت: بعد از انتشار خبر افراد و نهادهای مختلفی از شهرستان و خارج از شهرستان با بنده تماس گرفتند و بابت این اقدام انسان دوستانه از من تشکر کردند.

انتهای پیام/

تجلیل از جوان فداکاری که جان معلم نهاوندی را نجات داد + تصاویر
تجلیل از جوان فداکاری که جان معلم نهاوندی را نجات داد + تصاویر
تجلیل از جوان فداکاری که جان معلم نهاوندی را نجات داد + تصاویر

دیدگاه شما