تازه های سایت

کد مطلب: 23150
25. ارديبهشت 1394 - 16:16
امام‌جمعه نهاوند گفت: همه مشکلات کشور با توافق هسته‌ای حل نمی‌شود بلکه توجه به استعدادها و توانمندی‌های داخلی راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
توافق هسته‌ای همه مشکلات کشور را حل نمی‌کند

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای گفت: تیم مذاکره‌کننده ما نماینده ملت است و چارچوب‌ها نیز توسط مقام معظم رهبری مشخص‌شده است و ملت بزرگ ایران نیز همیشه هوشیار هستند بنابراین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید در مقابل زاده خواهی های آمریکا بایستد و از حقوق ملت دفاع کند.

وی اظهار کرد: تیم هسته‌ای نباید یک‌قدم در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و خلف وعده‌های مکرر آن‌ها کوتاه بیاید و بر حق قانونی ملت ایران مبنی بر استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تأکید کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کردند، رفع مشکلات اقتصادی مردم در لوزان و ژنو نیست بلکه در تکیه کردن بر استعدادها و توانایی‌های درون کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی راهکار اساسی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است که مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مغیثی اظهار کرد: توافق هسته‌ای همه مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی‌کند و ریشه حل این مشکلات اجرای صحیح و درست اقتصاد مقاومتی است که باعث شکوفایی تولید داخلی می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به جنایات ضد بشری آل سعود در یمن عنوان کرد: رژیم آل سعود با دست زدن به جنایات وحشیانه در یمن که در سایه بی‌توجهی کشورهای عربی و سکوت مجامع مدعی حقوق بشر انجام می‌شود؛ سقوط نهایی خود را کلید زده است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم قهرمان یمن باقدرت در مقابل توطئه‌های خارجی می‌ایستند، ولی ذلت نمی‌پذیرند و به‌یقین پیروز می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما