تازه های سایت

کد مطلب: 23108
10. ارديبهشت 1394 - 10:50
رئیس شورای شهر نهاوند خبر داد
بودجه 35 میلیارد تومانی شهرداری نهاوند درسال 94
رئیس شورای شهر نهاوند گفت: با تصویب بودجه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری نهاوند در سال جاری افق و چشم انداز توسعه شهری نهاوند ترسیم می شود.
بودجه 35 میلیارد تومانی شهرداری نهاوند درسال 94

به گزارش سایت گرو، محمد صامد جهانیان گفت: نگاه شورای شهر به بودجه سال جاری شهرداری نهاوند با توجه به  تعریف کدهای جدید درآمدی برای عملی شدن آن تخصصی و واقع بینانه است.

وی اظهار کرد: برای توسعه و عمران شهری نهاوند طرح های زیر بنایی و اصولی داریم که در نخستین و مهمترین قدم اساسی ساختمان دخانیات نهاوند تخریب شد و برای نخستین بار نیز از تمام ۹۹ کد درآمد شهرداری ها  استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر نهاوند با اشاره به این موضوع که بیشترین منبع درآمد و تحقق بودجه شهرداری نهاوند منابع پایدار است که عوارض نوسازی، کسب و پیشه و پسماند نیز از محل درآمدهای پایدار محسوب می شود، گفت:  بودجه سال گذشته شهرداری نهاوند ۲۷ میلیارد تومان بود که ۷۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی با اشاره به تخریب ساختمان دخانیات شهر نهاوند، گفت: حکم تحویل و تخریب ساختمان دخانیات نهاوند با اعمال مجوز ماده ۹ از سوی وزیر کشور صادر شده است و اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند از ابتدا تا انتها  تمام تلاش و کوشش خود را برای تخریب ساختمان دخانیات به کار برده است.

 جهانیان از تلاش‌های ویژه استاندار همدان، فرماندار شهرستان نهاوند و مهدی سنایی نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و شهردار نهاوند برای تخریب ساختمان دخانیات تقدیر کرد و گفت: برای تغییر و ساماندهی مبلمان شهری نهاوند و حل مشکل ترافیک  تنها راه موجود تخریب ساختمان دخانیات و برداشته شدن آن از مرکز شهر نهاوند بود.

وی ادامه داد: با تصویب بودجه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری نهاوند در سال جاری افق و چشم انداز توسعه شهری نهاوند ترسیم می شود.

رئیس شورای شهر نهاوند برای رهایی از ترافیک و آغاز تغییر مبلمان شهری طرحی در حال  آماده شدن است  که براساس این طرح به جای ساختمان دخانیات نهاوند و مدرسه «مدرس» میدان مرکزی شهر نهاوند ساخته می شود.

وی با بیان اینکه در صورت ساخته شدن میدان مرکزی شهر نهاوند چهره و ظاهر شهرعوض خواهد شد، عنوان کرد: کمیته ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت نهاوند در شورای شهر  تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما