تازه های سایت

کد مطلب: 23071
27. فروردين 1394 - 9:05
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس «به یاد من باش » به همت هنرمند پیشکسوت عباداله سیفی در این شهرستان خبر داد.
نمایشگاه عکس «به یاد من باش »در نهاوند برپا شد

 محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه ۲۵ اثر عکاسی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سیاه و سفید بوده که در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه به همت هنرمند پیشکسوت شهرستان نهاوند عباد اله سیفی به مدت ۱۰ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی  این اداره برپا شده است.

مصباح  افزود: موضوع این نمایشگاه اجتماعی و شامل عکسهای قدیم شهر نهاوند، عکسهایی از آداب و رسوم گذشته، بازیهای کودکانه، تحصیل، کسب و کار و ... شهرستان نهاوند است که در قالب سیاه و سفید برای کسانی که عکاسی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند جلوه ای دیگر دارد.

وی  گفت: عباد اله سیفی از هنرمندان پیشکسوت، خوش ذوق و فعال شهرستان در زمینه عکاسی و سینماست که از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را از بنیاد فارابی تهران آغاز کرده و پس از چندین سال فعالیت در واحد فرهنگی بنیاد شهید شهرستان بازنشسته شده است.

مصباح عنوان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ به محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما