تازه های سایت

کد مطلب: 23054
21. فروردين 1394 - 15:25
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسقامت و پایداری ملت ایران راه سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
عزت و سربلندی جمهوری اسلامی از قله های استقامت و پایداری نشأت می گیرد

به گزارش سایت گرو، حسین مظفر در یادواره 60 شهید سرافراز شهرک شهید حیدری نهاوند گفت: عزت و سربلندی کشور در راه تداوم حرکت تاریخی شهدا است زیرا این شهیدان بودند که با نثار جان خود و گذشتن از تمام دل‌خوشی‌های دنیا برای احیای دین و ارزش‌ها اسلامی و انقلابی تلاش کردند و راه عزت و سربلندی را برای ملت ایران باز کردند.

وی اظهار کرد: ملت ما با جانفشانی ها و ایثارگری های خود در دوران انقلاب ثابت کرد که اگر ملتی می خواهد به توسعه و پیشرفت برسد باید اراده آهنین داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت دو رویداد مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و فداکاری شهیدان و ایثار و از خود گذشتگی ملت بزرگ و قهرمان، ایران اکنون به کشوری مهم در دنیا تبدیل شده است.

وی گفت: پدران و مادران شهدا نیز باید به خود ببالند که دارای ویژگی های خاصی بودند که خدا توفیق شهید پروری را به آنها عطا نموده است.

مظفر عنوان کرد: افتخار یک ملت به کهنسالی و قدمت آن نیست بلکه به رویدادهای عظیمی است که از آن سربلندی بیرون می آیند و نمونه بارز آن را ملت ایران دانست که به زحمت افتاد و جوانانش را فدا کرد ولی زیر بار خفت و ذلت نرفت و حاضر نشد استقلال و شرف خود را لکه دار کند.

وی بیان داشت: پیام استقامت و عزتمندی جمهوری اسلامی و پایداری از امال و ارزوهای شهدا دو پیام بسیار مهمی است که باید در همین یادواره شهدا آنها را دریافت کرد و به نسل جوان منتقل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما