تازه های سایت

کد مطلب: 23038
15. فروردين 1394 - 9:45
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: آل سعود با شروع جنگ یمن چهره واقعی خود در مقابله با بیداری اسلامی را نشان داد.
حجت الاسلام و المسلمین حسین گروسی

حجت الاسلام و المسلمین حسین گروسی در گفت و گو با سایت گرو، گفت: مهمترین هدف حمله عربستان به یمن، سرکوب بیداری اسلامی است ولی حمله آل سعود به یمن هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت و با حمله نظامی و دخالت بیگانگان نمی توان سرنوشت یک کشور را تغییر داد.

وی افزود: عملیات نظامی و تجاوز آشکاری که این روزهای اخیر انجام می شود نشان دهنده ضعف و وحشت زیاد نظام سلطه، از موج بیداری اسلامی است که می‌خواهند به هر قیمتی شده آن را سرکوب کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: قطعاً این جنگ برآتش افروزی در منطقه دامن خواهد زد و علاوه بر این نشان دهنده چهره واقعی آل سعود می باشد.

وی گفت: بیش از 10 کشور برای تحقق اهداف کور استکبار در حمله به یمن متحد شدند و همکاری عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی آشکار است.

گروسی بیان کرد: آل‌سعود به جای جنگ با رژیم صهیونیستی با یمنی‌ها می‌جنگد که نتیجه این حمله یا نابودی خود عربستان و یا ویرانی هر دو کشور است.

وی افزود: این اقدام عربستان که با بمباران بیمارستان و حتی کشتن کودکان همراه است، هیچ توجیه منطقی ندارد و در حقیقت این اقدام، شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم آل‌سعود است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: یمنی ‌ها امروز تنها هستند و بسیاری از کشورهای اسلامی به غیر از ایران، عراق و سوریه علیه شیعیان یمن متحد شدند و تاکنون بیش از 800 نفر را شهید و یک‌ هزار نفر را مجروح کردند؛ لذا امیدواریم کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند.

وی گفت: مقامات عربستان خود را خادمین حرمین شریفین می دانند اما اکنون با اسرائیل و نتانیاهو همراه شده و مسلمان بی‌گناه یمن را می‌کشند.

گروسی در پایان اظهار کرد: عربستان سعودی به دستور صهیونیست ها و به تبعیت از آمریکا و بدلیل ترس از استقلال یمن ، وارد جنگ با این کشور شد در حالیکه این جنگ به هیچ وجه به سود جامعه اسلامی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما