تازه های سایت

کد مطلب: 23000
26. اسفند 1393 - 9:58
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: پلیس با هنجارشکنانی که در شب چهارشنبه سوری و شب عید موجب سلب آسایش مردم شوند برخورد کرده و این افراد تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.
هنجارشکنان چهارشنبه سوری و شب عید در نهاوند تا پایان تعطیلات میهمان پلیس اند

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: روند رو به کاهش آسیب ها و حوادث در چهارشنبه آخر سال در سال های اخیر نشان از حاکمیت عقل و خرد در جوانان و نوجوانان دارد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با تفریحات سالم جوانان و نوجوانان مخالفتی ندارد ولی اگر این تفریحات منجر به سلب آسایش همسایگان و مردم بشود نیروی انتظامی طبق وظیفه ذاتی خود مجبور است با هنجارشکنان برخورد کند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: به والدین و بزرگتر ها توصیه می کنیم تا آخرین ساعات شب همراه با جوانان و نوجوانان باشند و محله محوری و کوچه محوری توصیه پلیس به همه است.

وی گفت: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی رسانه ها در خصوص خطرات مواد محترقه آمار حوادث مربوط به چهارشنبه سوری روبه کاهش است که این موضوع نشان دهنده بالا رفتن میزان فرهنگ عمومی جامعه می باشد.

اقبالیان بیان کرد: پلیس پیشگیری از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال را در دستور کار است.

وی افزود: پلیس با افرادی که اقدام به خرید و فروش یا نگهداری مواد محترقه غیرمجاز می کنند برخورد می‌کند، و این افراد در آستانه نوروز میهمان پلیس می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی مراتب را از طریق تلفن 110 به نیروی انتطامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما