تازه های سایت

کد مطلب: 22965
14. اسفند 1393 - 12:12
مراسم یادواره 14 شهید والامقام روستای کوهانی ازتوابع شهرستان نهاوند در حسینیه این روستا برگزارشد.
ولایت مداری و بصیرت شهدا سرلوحه عمل جوانان قرار بگیرد

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره شهدای روستای کوهانی نهاوند گفت: امروزه دشمن از طریق شبهه ایجاد کردن در اصول انقلاب و اعتقادات به فکر ضربه زدن به جوانان است و باید در این خصوص جوانان را آگاه کنیم.

وی اظهار کرد: یاد کردن خاطرات شهدا و  رزمندگان دوران دفاع مقدس تاثیر بسزایی در زندگی جوانان دارد که همین امر باعث افزایش روحیه شهادت طلبی در بین جوانان این مرز بوم خواهد داشت.

امام جمعه نهاوند به برکات وجود اطاعت از رهبری و ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: تجربه سالهای پس از انقلاب نشان داده که به برکت وجود ولایت فقیه ما توانستیم بر مشکلات پیروز شویم و امروز اگر که می خواهیم بر توطئه های دشمنان پیروز شویم می بایست از ولایت فقیه و رهبری تبعیت نمائیم.

وی گفت: باید زندگی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر خود را با آرمان‌های شهدا و امام شهدا و رهبر انقلاب نزدیک‌تر کنیم، هر چند که امروز در این شرایط همه ملت با مسئولان در اتحادی مثل‌زدنی به سر می‌برند.

مغیثی افزود: مردم و به ویژه جوانان باید ایستادگی، ایثار، مقاومت، فداکاری و ولایتمداری شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و به صورت عملی آن را در رفتار و کردار خود پیاده کنند.

وی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد تا نقش شهدا را در جامعه کم‌رنگ کند و در این باره از تمام حربه‌های موجود خود استفاده می‌کند ولی باید در این باره هوشیارانه عمل کرد و دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام کرد.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: امروزه با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب و تلاش آن‌ها برای دور کردن جوامع از فرهنگ شهید و شهادت باید آسیب‌های این دوران شناسایی و راه‌های علاج آن در جامعه پیاده شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه شهرستان نهاوند 850 شهید به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده‌ است، خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند با تقدیم 850 شهید از فرزندان برومند خود در راه درخت تناور انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ خود به جای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما