تازه های سایت

کد مطلب: 22811
9. بهمن 1393 - 9:32
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر نمایشگاه کتابی با عرضه بیش از 15 هزار جلد در نهاوند برپا شده است.
برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 15 هزار جلد کتاب در نهاوند

   محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 15000 جلد و در 3500 عنوان نموده است .

وی اظهار کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در موضوعات تاریخی، دینی، فلسفی، پزشکی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی و ...  می باشد که با هماهنگی و تمهیدات اعمال شده با 40 در صد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه ارائه تخفیف و بن برای کتاب به نوعی تکریم اهالی فرهنگ است تصریح کرد: هدف از این تخفیف‌ها ایجاد علاقه به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.

 وی بیان داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه  ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی و همچنین جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است زیرا مردم امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند .

مصباح گفت: همه تلاش ما این است که این نمایشگاه در سطح کیفی برگزار شود.

وی اظهار داشت: امسال برای اولین بار و به منظور آشنایی بیشتر مردم با اهداف و معیارهای انقلاب، بخش ویژه ای به کتب انقلاب اسلامی در این نمایشگاه  اختصاص یافته است .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: این نمایشگاه از 8 بهمن ماه به مدت 20 روز از ساعت 8 الی 13 و 14 الی 18 در محل برگزاری نمایشگاه واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند آماده بازدید علاقمندان و فرهنگ دوستان است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما