تازه های سایت

کد مطلب: 22774
30. دى 1393 - 11:15
زوج کرجی که به منظور اعلام انزجار و مخالفت با سیاستهای تروریستی و ضد انسانی گروهک داعش راهپیمایی هزاران کیلومتری را با عنوان از البرز تا ایتالیا آغاز نموده بودند برای عزیمت به کربلا امروز به شهر نهاوند رسیدند.
زوج کرجی ضد داعش به نهاوند رسیدند

 به گزارش سایت گرو، این زوج که "سید منوچهر سیدان" و"شیره قلعه نور"نام دارند سفر طولانی خود را که به مسافت هزاران کیلومتر به طول خواهد انجامید 10 روز پیش با پای پیاده از کرج آغاز نموده بودند که پس از عبور از شهرهای قم و اراک وارد نهاوند شدند.

منوچهر سیدان در گفت و گو با ما افزود: این سفر که از ماهها پیش تدارک دیده شده به مقصد قاره سبز و کشور ایتالیا انجام می شود و هدف آن رساندن پیام صلح و دوستی ایران و اسلام به گوش جهان و همچنین اعلام انزجار از اعمال گروهک تروریستی داعش می باشد.

این مسافر قاره سبز که سابقه رکابزنی دور ایران و برخی کشورهای قاره آسیا را به مناسبتهای انسان دوستانه در سالهای گذشته دارد افزود: به منظور معرفی چهره تزویر گروه جنایتکار داعش و همچنین پیام آزادی قدس شریف شعار مرگ بر داعش و آزادی قدس نیز توسط ما حمل می شود.

وی افزود: در این مسافرت که بیش از چهار ماه به طول خواهد انجامید من و همسرم پس از وارد شدن به کشور عراق و زیارت کربلای معلی و نجف اشرف عازم کشور ترکیه شده و از آنجا به سوریه، یونان و سرانجام به ایتالیا خواهیم رفت.

وی در اتباط با دیگر سوابق و اقدامات نمادین خود که با هدف انتقال پیام صلح و دوستی صورت گرفته افزود: در سال های 84 و 86 برای همدردی با کودکان معلول جهان دو بار قاره آسیا را رکاب زده ام که در سفر اول که 14 ماه به طول انجامید شهرهای کربلا، دمشق، پاکستان، هندوستان، چین، ژاپن و کره جنوبی را با دوچرخه طی نمودم.

سیدان که هم اکنون 58 ساله می باشد افزود: رکاب زنی دور ایران نیز در سال 89 انجام گرفت که مدت زمان آن نیز 18 ماه به طول انجامید .

وی افزود: هدف این سفرها در واقع برای سربلندی جمهوری اسلامی و توجه دادن افکار عمومی جهان به انقلاب اسلامی است که با حمل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی صورت می پذیرد.

وی که خود را بازنشسته شهرداری معرفی نمود می گوید: متاسفانه برای این سفرها کسی از من حمایت نمی کند و من با هزینه شخصی و عشق به اعتلای ایران اسلامی قدم در این راه گذاشته ام و هرگز نا امید نمی شوم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما