تازه های سایت

کد مطلب: 22502
28. آبان 1393 - 23:47
فرماندار نهاوند گفت: اجرای سد گرين نهاوند به بخش خصوصی واگذار شود.
واگذاری سد گرین نهاوند به بخش خصوصی

به گزارش سایت گرو، امامعلي عبدالملکی در حاشیه برگزاری همایش سرمایه گذاری و فرصت های شغلی در همدان با تاکید بر اینکه سد گرين نهاوند برای تکمیل شدن بايد به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: با توجه به منابع محدود دولتي و تنگناهای اقتصادی از ابتدای سال تاکنون به دنبال واگذاری ادامه عمليات اجرايی سد گرين به بخش خصوصی بوديم.

وی گفت: تاکنون تعدادي از گروه‌هاي تجاري روسيه، ترکيه و چند کشور ديگر به همراه کارشناسان اقتصادي خود به نهاوند سفر کرده اند.

فرماندار نهاوند افزود: این افراد از نزديک با منابع آبي، خاکي، معادن و وضعيت اکوتوريسمي اين شهرستان آشنا شده و بسياري از آنها نهاوند را شهري خوب و بکر براي سرمايه گذاري مي‌دانند.

وي اظهار داشت: وقتي يک سرمايه گذار به منطقه اي براي سرمايه گذاري مراجعه مي‌کند ابتدا به بحث منابع موجود، امنيت منطقه و برگشت سرمايه خود فکر مي‌کند که تمامي اين شرايط و زير ساخت‌ها در نهاوند آماده است.

عبدالملکي گفت: اولويت اول نهاوند ايجاد اشتغال با کمک بخش خصوصي براي جوانان است و هر مديري که توانايي جذب سرمايه گذار را نداشته باشد بايد پست خود را براي مدير توانمند خالي کند.

فرماندار نهاوند بيان کرد: با توجه به منابع محدود دولتي و تنگناهاي اقتصادي از ابتداي سال تاکنون به دنبال واگذاري ادامه عمليات اجرايي سد گرين به بخش خصوصي بوديم.

وی گفت: در همين رابطه با تعدادي از سرمايه گذاران رايزني و جلساتي را برگزار کرديم که در همايش بين المللي  سرمایه گذاری همدان نيز پيگير این موضوع هستيم.

عبدالملکي افزود: فرمانداري و دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان نهاوند اين آمادگي را دارند تا تمامي پروژه‌هاي ملي و استاني زير ۳۰ درصد فعاليت را به بخش خصوصي و اگذار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما