تازه های سایت

کد مطلب: 22489
26. آبان 1393 - 9:32
شهردار نهاوند گفت: شهرداری تا قبل از آغاز فصل سرما برای امنیت تردد شهروندان و وسایل نقلیه تمهیدات لازم را فراهم می کند.
آمادگی ستاد تسهیلات زمستانی شهرداری نهاوند

 شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما مجموعه شهرداری باید برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز شهروندان در روزهای سرد پاییز و زمستان از آمادگی لازم برخوردار باشد.

وی با اعلام اینکه دستگاها و ماشین آلات زمستانی تجهیز شده اند گفت: 450 تن ماسه و نمک به منظور تسهیل تردد در معابر و خیابان های شهر خریداری و تهیه شده است و تلاش داریم مخازنی حاوی کیسه های ماسه و نمک در نقاط مختلف شهر هم چون سال گذشته جانمایی کنیم.

شهردار نهاوند از انجام لایروبی کانال های شهر، لکه گیری معابر و تعمیر دریچه دفع آبهای سطحی برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه در فصل سرما از صدور هرگونه مجوز حفاری در شهرمعذوریم، از شهروندان خواست تا در زمان بارندگی از پارک خودروها در معابر و ریختن زباله در جوی ها خودداری کنند و در صورت بروز و مواجه با مشکل در زمان بارندگی شهرداری را در جریان بگذارند.

فرجی فر دیگر تمهیدات ستاد تسهیلات زمستانی را آماده باش شبانه روزی نیروهای امدادی شهرداری و تجهیز و آماده سازی نمازخانه پارک های شهر به منظور استقرار میهمانان در راه مانده عنوان کرد.

شهردار نهاوند با اشاره ادامه عملیات پیاده رو سازی در سطح شهر گفت: مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد.

وی پیاده روسازی و ایجاد فضای مناسب و ایمن را برای عابران پیاده به لحاظ زیباسازی و تعاملات اجتماعی بسیار مهم وحائز اهمیت دانست و افزود: پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود.

فرجي فر ميزان عمليات پياده رو سازي در نهاوند را 7000 متر مربع بيان كرد و خاطر نشان كرد:اين پروژه در خيابان هاي فجر اسلام،شهرك طالقاني،ميدان امام،كوي حاجيان،كوي دكتر حسابي،دو خواهران،شهرك شهيد حيدري،كوي صفي پور،شهرك امام حسين،خيابان فاطميه انجام می گیرد.

وي در پايان با اشاره به اينكه تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم ترین وظایف شهرداریها محسوب می شود خاطر نشان كرد: در راستای بهسازی و استاندارد سازی پیاده روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده روها از جمله فعالیت های مستمر در دستور کار اين شهرداري می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما