تازه های سایت

کد مطلب: 22437
19. آبان 1393 - 10:47
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در دهه اول ماه محرم 25 نشست گفتمانی با موضوع امربه معروف و نهی ازمنکر درمساجد نهاوند برگزارشد.
25 گفتمان با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در نهاوند برگزار شد

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با سایت گرو گفت:امر به معروف و نهی از منکر پیام ارزشمند قیام عاشوراست که جامعه ما با این دو فریضه الهی جایگاهی بس ارزشمند و والا خواهد یافت.

وی افزود: این فریضه ها جزو واجبات دین بوده و مقام معظم رهبری نیز بسیار بر اجرای آن در جامعه تاکید دارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت:در طول دهه اول ماه محرم ۲۵نشست گفتمانی درمساجد و هیئات مذهبی شهرستان نهاوند با موضوع ضرورت امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه اسلامی برگزارشده است.

وی هدف از برگزاری این جلسات گفتمان را احیای فرهنگ تذکر لسانی،و تبیین فلسفه شکل گیری نهضت عاشورا در سال ۶۱هجری بیان کرد.

حجت الاسلام گروسی با استناد به سخنی از امام باقر (ع) در توصیف خاصیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این فریضه مهم الهی راه پیامبر اکرم (ص) و طریق انسان‌های صالح است و اهمیت آن به حدی زیاد و غیر قابل تصور است که انجام بقیه واجبات در گرو عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و تنها در چنین شرایطی است که راه‌ها امن می‌شود، درآمدها حلال می‌شود، زمین آباد می‌شود و ظلم‌ها بازگردانده می‌شود.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و ما باید با احیای این فریضه الهی همچنان ادامه دهنده راه این امام همام باشیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در خاتمه گفت: این جلسات گفتمان با سخنرانی حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، و مبلغین اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی در شهرهای نهاوند، گیان، فیروزان، برزول و روستاهای تابعه انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

چه خوب میشد اگه این گفتمان ها رو با موضوعات مختلف در مدارس هم برگزار می کردند

دیدگاه شما