تازه های سایت

کد مطلب: 22390
14. آبان 1393 - 10:32
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند از صادر شدن 15 هزار راس گوسفند این شهرستان به کشورهای عراق و کویت خبرداد.

فرهاد جهانیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو،گفت: بر اساس قرارداد 700 هزار دلاری در زمینه صادرات دام زنده نهاوندبه اقلیم کردستان عراق و قرارداد دیگر با کشور کویت بیش از15 هزار راس گوسفند نهاوند به این کشورها صادر می شود.
وی اظهار کرد: براساس قرارداد شرکت تعاونی آناهیتا شهرستان نهاوند با شرکای تجاری فعال در اقلیم کردستان سالانه بیش از15 هزار راس دام زنده به کشور عراق صادر می شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند گفت: سال گذشته تعاونی های نهاوند بالغ بر یک میلیارد ریال از محصولات تولیدی خود را به خارج از کشور صادر کردند.
 وی افزود: در مجموع 507 تعاونی در شهرستان وجود دارد که 262 مورد آنها تولیدی و 245 مورد توزیعی بوده و از این تعداد 107 تعاونی فعال ،210 تعاونی غیر فعال و راکد و 28 مورد نیز در دست اجرا می باشد.
جهانیان در ادامه گفت: یک قطعه زمین در منطقه مهدیه نهاوند که متعلق به تعاونی فرهنگیان آموزش و پرورش است که افرادی فرصت طلب و سود جو قصد تملک آن را دارند که با استفاده از را کارهای قانونی پیگیر آن هستیم.
وی اظهار کرد: شرکت های تعاونی شهرستان نهاوند تا کنون برای بیش از سه هزار و 225 نفر ایجاد اشتغال کرده اند و برای شش هزار و 440 نفر نیز توانسته اند فرصت شغلی ایجاد کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما