تازه های سایت

کد مطلب: 21503
26. شهريور 1393 - 9:36
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی مدیران پس از گذشت دو سال از دوران مدیریتی خود هنوز مسیر حرکت را نمی دانند و اثرگذار نخواهند بود.
برخی مدیران پس از دو سال هنوز مسیر حرکت خود را نمی دانند!

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع، امیر خجسته افزود: مدیران پروازی بهتر است پیش از ورود به استان با همسران شان هماهنگ کرده و وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند.

وی اضافه کرد: به شدت با حضور مدیران پروازی در استان برخورد کردیم، به طوریکه امروز تعداد آنها به حداقل رسیده و غالبا بومی شده اند.

مدیران عشق خدمت داشته باشند نه مدیریت!

خجسته تصریح کرد: مدیران تحول گرا، مبتکر و خلاق، خستگی ناپذیر و با برنامه باید زمام امور را در دست گیرند و تنها عشق خدمت داشته باشند نه مدیریت.

وی با بیان اینکه نمایندگان زبان مردم هستند، افزود: نمایندگان به عنوان ناظران نمی توانند شاهد حضور مدیری در استان باشند که دچار روزمرگی است.

نماینده مردم همدان در خانه ملت بر رشد نیروهای بومی و حضور نیروهای غیربومی خستگی ناپذیر در صورت ضرورت، تاکید کرد و گفت: به نیروهای غیربومی احترام می گذاریم، اما معتقدم باید حتی یک بار هم شده نیروهای بومی را به دور از هر گونه تخریب تست کنیم تا رشد کنند که این امر نیازمند عزم استانی است.

وی با اشاره به اینکه استان باید نیروهای بومی را بپذیرد و آنها را تضعیف نکند، خاطرنشان کرد: مدیران بومی و غیربومی در گذشته به هیچ عنوان به دنبال جذب سرمایه گذار نرفتند که این امر یکی از مشکلات اساسی به شمار می رفت، اما در طول دو سال گذشته استان در جذب سرمایه گذار که نتیجه آن اشتغالزایی برای جوانان است، ورود خوبی داشته است.

برخی مدیران پس از دو سال هنوز مسیر حرکت خود را نمی دانند!

به گفته خجسته، برخی مدیران پس از گذشت دو سال از دوران مدیریتی خود هنوز مسیر حرکت را نمی دانند و اثرگذار نخواهند بود.

وی یادآور شد: از مدیران در صورتی که برای جذب بودجه اقدام کرده و با مرکز ارتباط داشته باشند، حمایت می کنیم.

برای احضار متولیان اجرای مسکن مهر به دادگاه اغماض می کنیم

خجسته درباره مسکن های مهر همدان نیز گفت: اجرای برخی از پروژه های مسکن مهر همچون مسکن مهر شاهد خوب بود اما برخی دیگر از پروژه ها به علت عدم توان مردم و روی آوردن به قراردادهای سه جانبه از کیفیت چندانی برخوردار نیست، چراکه پیمانکار بر پروژه نظارت نداشته است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم قانون را اجرا کنیم باید افرادی که با ساخت و اجرای پروژه های مسکن مهر در ارتباط بوده اند را به دادگاه احضار کنیم، اما متاسفانه چون افراد زیادی درگیر این مساله هستند در این رابطه اغماض می کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از طرح مسکن مهر و نه نحوه اجرای آن اظهار رضایت کرد و افزود: ما به شیوه اجرای طرح انتقاد داریم و فرق نمی کند این طرح مربوط به کدام دولت است، چراکه جناحی نیستیم و مردمی عمل می کنیم.

پس از گزارش کارشناسان درباره ساخت ساختمان دادگستری موضع گیری می کنم

خجسته درباره ساخت اداره دادگستری در زمینی واقع در منطقه سعیدیه گفت: افراد زیادی برای اعتراض به این مساله به دفترم مراجعه کرده اند و در این راستا با دادگستری، استانداری و مرکز مکاتباتی انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه اگر در استان پاسخ قانع کننده نشنویم از طریق مرکز وارد عمل می شویم، اظهار کرد: شهرداری، مسکن و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار نیز باید نظر کارشناسی خود را در خصوص این اقدام ارائه کنند، به طوریکه اگر واقعا کارشناسی باشد بحثی نیست اما اگر جوانب کار در نظر گرفته نشده باشد فکر نمی کنم دادگستری هم در مقابل نظر کارشناسان مقاومتی از خود نشان دهد.

وی تاکید کرد: پس از گزارش کارشناسان مربوطه موضوع گیری خواهم کرد.

آزادراه همدان_ ساوه تا اواخر مهرماه تکمیل می شود

خجسته در ادامه درباره آزادراه همدان_ ساوه گفت: 30 کیلومتر از آزادراه رها شده بود که گفته می شد اعتباری موجود نیست، اما با فشاری که به وزیر در مجلس آوردیم و پس از تخصیص بودجه، کم کاری ها را برطرف و کار ساخت و تکمیل آغاز شد، به طوریکه اواخر مهرماه این پروژه به سرانجام می رسد.

وی افزود: از این میزان، 15 کیلومتر ساخته شده و مابقی نیز تا اواخر مهرماه به سرانجام می رسد هر چند از نوع کاری که انجام می شو راضی نیستیم.

متاسفانه پروژه آبرسانی از سدتالوار به همدان خوب کار نمی شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از وضعیت پیشرفت پروژه آبرسانی از سدتالوار به همدان ابراز نارضایتی کرد و گفت: متاسفانه کار به طور مطلوبی پیگیری نمی شود و در این راستا از وزیر نیرو خواسته ایم اوایل مهرماه از پروژه بازدید داشته باشد.

وی ادامه داد: پیشرفت این پروژه از سال 83 تا 91 تنها 18 درصد بوده و از آن پس تاکنون به نزدیک 50 درصد رسیده است که راضی کننده نیست.

خجسته به بودجه 57 میلیارد تومانی تخصیص یافته به این پروژه اشاره کرد و افزود: اتمام این پروژه نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار است. بنابراین مدیرعامل آب شرکت منطقه ای همدان باید با حضور در وزارتخانه به دنبال جذب اعتبار بیشتر باشد.

به گفته نماینده مردم همدان در خانه ملت، باید برویم در وزارتخانه داد بزنیم و با صحبت با رئیس جمهور، معاونان و وزیر مربوطه در زمینه جذب اعتبارات برای پروژه آبرسانی از سدتالوار به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیران متولی پروژه آبرسانی از سدتالوار را به دادگاه می کشانیم

وی به پروژه آبرسانی از سدتالوار اشاره و اظهار کرد: پروسه طولانی اجرای این پروژه نشان می دهد مدیران متولی آنچنان که باید حرکت نکرده اند که آنها را بازخواست خواهیم کرد و آنها به دادگاه می کشانیم تا جوابگو  باشند.

وی در ادامه به دریافت فاینانس آب و فاضلاب شهرستان فامنین اشاره کرد و گفت: بودجه های خوبی برای فاینانس استان تخصیص یافته است.

دیدگاه شما