تازه های سایت

کد مطلب: 21322
16. شهريور 1393 - 23:47
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: در تابستان امسال چهار هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان در فعالیتهای طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت داشته و از برنامه های آموزشی استفاده برده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جمشید ذکایی در مراسم اختتامیه کلاسهای تابستانی و جشن میلاد امام رضا (ع) در سالن ورزشی آزادگان این شهرستان افزود: فعالیتهای اوقات فراغت آموزش و پرورش نهاوند از 10 تیرماه سال جاری به مدت دو ماه در 42 پایگاه فرهنگی ورزشی و علمی برگزار شد و چهار هزار نفر از دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در آن شرکت نمودند.

وی با بیان اینکه برنامه های اجرا شده در چهار موضوع فرهنگی هنری، مهارت آموزی، قرآنی و کامپیوتر افزود: محور فعالیتهای صورت گرفته در این کلاسها برنامه های قرآنی و آشنایی با احکام اسلامی بوده که توسط مربیان و کارشناسان مجرب صورت گرفته است .

ذکایی گفت: از مجموع 42 پایگاه تابستانی 10 پایگاه مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری، شش مدرسه تخصصی قرآن ، 20 پایگاه ورزشی و شش پایگاه کلاسهای تقویتی و علمی بوده است.

وی اعتماد خانواده ها به آموزش و پرورش را از عوامل اصلی استقبال دانش آموزان از برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تخصصی بودن برنامه ها و اعتماد خانواده ها نسبت به آموزش و پرورش دو عامل مهم میزان استقبال آنان از کلاسهای امسال بوده است.

در پایان این مراسم از چند دانش آموزان قهرمان مسابقات ورزشی کشور تجلیل به عمل آمد.

در حال حاضر بیش از 23 هزار نفر از دانش آموزان نهاوند در 275 آموزشگاه شهرستان مشغول به تحصیل می باشند .شهرستان نهاوند با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است./ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما