تازه های سایت

کد مطلب: 21094
5. شهريور 1393 - 23:13
به مناسبت هفته دولت از 30 کارمند نمونه شهرستان نهاوند تجلیل شد.

336641620

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: نخستین وظیفه کارمندان دستگاه های اجرایی احترامی است که ما باید برای مردم قائل باشیم که قطعا حضور شما در مراسم امروز به دلیل همین کارهای خوب در بحث احترام و اخلاق مداری نسبت به ارباب رجوع و جلب رضایتمندی آنها است.

وي با ياد آوري روحيه مردمي دولتمردان نظام اسلامي افزود: رفتار عملي شهيدان رجايي و باهنر به عنوان يک الگوي عملي در تاريخ انقلاب به ثبت رسيده و لازم است اين روحيات همواره سرمشق همه کارگزاران و دولتمردان قرار گيرد.

امام جمعه نهاوند افزود: یکی از ویژگی های نظام مقدس ما پاسخگویی به مردم و اخلاق مداری و حسن برخورد یا گشاده رویی با مردم است.

وی هفته دولت را هفته بيان خدمات دولتمردان به مردم دانست و گفت : بيان خدمات صورت گرفته دولت باعث مي شود که مردم به نظام اسلامي بيش از پيش دلگرم شده و اعتماد آنها افزايش يابد.

فرماندار نهاوند در ادامه این مراسم بیان داشت: رضايت مردم را موجب خشنودي خدا خواند و افزود : همه بايد تلاش نمايند برابر با قانون براي مردم کار کنند تا رضايت آنها جلب شود زيرا رضايت مردم موجب رضايت خدا شده و باعث اعتماد بيشتر آنها به دولتمردان مي شود.

عبدالملکی با بيان اينکه بزرگترين وظيفه کارمندان دولت، تکريم ارباب رجوع است گفت: همه مديران و کارمندان بايد تکريم ارباب رجوع و برطرف کردن مشکلات مردم را سرلوحه کار قرار دهند و به دنبال حل مشکلات آنها باشند.

فرماندار شهرستان نهاوند بر ارتباط ميداني مديران ادارات براي پيگيري مشکلات تاکيد کرد و افزود: مديران ادارات لازم است براي بررسي مسايل و مشکلات کاري خود در بعد از ظهرها بازديد ميداني از حوزه مديريتي خود داشته باشند و مشکلات را اولويت بندي نموده و به دنبال رفع آنها باشند .

وي با بيان اينکه تمام ادارات يک وظيفه ي اساسي دارند و آن خدمت به مردم و پاسخگو بودن به خواسته ها و سؤالات اداري مردم است، گفت: اين اصل از مهم ترين اصول مديريتي است و در جامعه اي که ادارات پاسخگو نباشد، مردم بي اعتماد و نااميد مي شوند.

عبدالملکی در پايان خدمتگزاري بي منت را سرلوحه کار دولت و همه دولتمردان دانست و گفت: دولت ازابتداي فعاليت خود تلاش مضاعفي را به کار بست تا به دور از هر گونه حاشيه ، مشکلات مردم را کاهش داده وبا اشتياق و علاقه و بدون منت به شعارهاي خود عمل نمايند.

در پایان این مراسم از 30 نفر از کارمندان نمونه شهرستان نهاوند با اهدا لوح و جايزه تقدير به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما