تازه های سایت

کد مطلب: 20886
28. مرداد 1393 - 9:39
مسئولان سپاه نهاوند با دو تن از آزادگان پاسدار این شهرستان دیدار کردند.

DSC04851

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی،نماینده ولی فقیه، فرمانده و جانشین فرمانده سپاه نهاوندبا آزادگان علی اعظم سلگی و طاهر احمدوند ديدار كردند.

در این دیدار حجت الاسلام شیرزادی اظهار داشت: پاسداران و آزادگان و جانبازان رادمردانی هستند که با آرمانهای الهی و جهان شمول در سرنوشت سازترین لحظات حساس تاریخ از متن مردم برخاستند و شجاعانه و استوار در مسیر نیل به حق حقیقت گام بر داشتند.

وی اظهار کرد: آزادگان سرافراز با عزت به جبهه های حق علیه باطل رفتند، دلاورانه جنگیدند و عزتمندانه به خاک میهن بازگشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حماسه آفرینی کردند و در دوران اسارت در برابر ناملایمات ایستادگی کردند و امروز نیز در صف اول پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب حضور دارند.

حاج طاهر احمدونددر تاریخ 29 /11 /1364 درعملیات والفجر 8 در منطقه فاو به اسارت درآمد و در 6/2 /1369 به کشور عزیزمان برگشت.

فرمانده سپاه نهاوند نیز در اين ديدارها با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه ایران مرهون دلاوری و رشادت‌های شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز است.

DSC04847

کامران کریمی با آرزوی عزت و سربلندی روزافزون برای آزادگان و خانواده معززشان، افزود: رزمندگان و جانبازان و آزادگان دفاع مقدس بزرگ ترین سرمایه های معنوی مملکت اسلامی هستند که همه ی مردم کشور ایران مدیون از خود گذشتگی ها و بزرگواری های این عزیزان می باشند.

وی بیان داشت: آزادگان نماد استواری و پایمردی ملت ایران هستند و بر ما لازم است که با حضور در منازل آنها از زحمات این عزیزان تشکر کنیم و از سرگذشت آنها درس بگیریم.

آزاده پاسدار علی اعظم سلگی در آبان ماه سال 61 در منطقه عملیاتی سومار به اسارت نیروهای بعثی درآمد و در شهریور سال 69 به میهن بازگشت.

دیدگاه شما