تازه های سایت

کد مطلب: 20715
20. مرداد 1393 - 10:00
رئیس شرکت مخابرات ملایر از صدور قبض تلفن ۷۹ میلیون تومانی برای یک مشترک تلفن در ملایر به دلیل تماس مکرر با یکی از شبکه‎های ماهواره ای خبر داد.

خبرگزاری فارس: صدور قبض تلفن 79 میلیون تومانی برای شهروند ملایری

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از پایگاه خبری ملایری ها،‌ محمدرضا تاجوک اظهار کرد: به دنبال صدور یک قبض تلفن ۷۹ میلیون تومانی برای یکی از مشترکین تلفن ثابت در شهر ملایر این فرد با مراجعه به شرکت مخابرات اعتراض خود را از صدور این قبش با این مبلغ اعلام کرد.

وی افزود:‌ پس از بررسی شرکت مخابرات مشخص شد که این قبض به دلیل تماس‌های مکرر این مشترک با یکی از برنامه‌های شبکه ماهواره و شرکت در مسابقه این برنامه صادر شده است.

رئیس شرکت مخابرات ملایر با بیان اینکه این مشترک در یکی از مسابقات شبکه‌های ماهواره شرکت می‌کند که به وی گفته می‌شود برنده یکصد میلیون تومان شده است،‌ ابراز کرد: این شهروند ملایری از طریق دو خط تلفن ثابت برای پیگیری دریافت جایزه خود به صورت مستمر با این برنامه تماس می‌گیرد که بعد از دو ماه پیگیری موفق به دریافت جایزه نشده و تنها چیزی که برایش می‌ماند یک قبض تلفنی ۷۹ میلیون تومانی است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه صدور قبض منجر به قطع خط تلفن وی شده و جهت وصول مراحل اجرایی در حال پیگیری است،‌ تصریح کرد: پرداخت این قبض از سوی شهروند باید انجام شود چرا که به دنبال تماس‌های وی  بوده است.

تاجوک از شهروندان خواست در صورتی که نمی‌خواهند تماسی با خارج از کشور داشته باشند برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی نسبت به بستن صفر رومینگ بین اللملی خود از طریق مخابرات اقدام کنند.

دیدگاه شما