تازه های سایت

کد مطلب: 20644
17. مرداد 1393 - 0:03
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از رقم خوردن نخستین شکست تیمش در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دلایل این شکست را اعلام کرد. علی دایی با تاکید بر اینکه شاگردانش زیاد به داور اعتراض می کنند و تنها 15 دقیقه فوتبال بازی کردند گفت: فولاد برابر ما بازي بهتري را ارائه كرد و بدون شک شايسته اين پيروزي بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به نقل از مهر، علي دايي شامگاه پنج شنبه در نشست خبري پايان بازي فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران كه منجر به شكست تيمش شد، اظهار كرد: ما در نيمه اول به غير از 15 دقيقه نخست كه هر دو تيم پاياپاي بازي كردند ديگر نتواستيم خوب كار كنيم و تا دقايق آخر در لاك دفاعي فرو رفتيم.

وي افزود: در نيمه دوم تعويض هايي انجام داديم كه به بازي سرعت دهيم ولي در اين امر نيز موفق نبوديم و گل دوم را نيز دريافت كرديم. در نيمه دوم علاوه بر تعويض ها، تغيير تاكتيك هم داديم ولي باز هم نتيجه نگرفتيم و نتوانستيم گل هاي خورده را جبران كنيم تا اينكه در دقايق آخر 10 نفره شديم و كارمان سخت تر شد.

سرمربي پرسپوليس تهران عنوان كرد: در واقع در اين بازي تيم ما خوب كار نكرد و فولاد شايسته پيروزي بود زيرا بازي بهتري نسبت به ما بازي كرد. امروز يكي از روزهاي بد ما بود و تنها 15 دقيقه پاياپاي مقابل حريف بازي كنيم.

دايي در خصوص اينكه گفته مي شود پيام صادقيان بعد از بازي شيشه رختكن را شكسته است، گفت: من چنين صحنه اي را نديده ام ولي اگر واقعيت داشته باشد به شدت با اين بازيكن برخورد خواهيم كرد زيرا اين صحنه ها به دور از اخلاق حرفه اي است. در اين بازي بيشتر كارت هايي كه گرفتيم در خصوص اعتراض به داوري بود.

وي اظهار كرد: بازيكنان ما نبايد سر اشتباهات به حق يا ناحق به داور اعتراض كنند و ما از اين نظر بسيار آسيب ديده ايم. بدون شك ما مي توانيم تمركز خود را بالا برده و به خودمان بيائيم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سري رقابت هاي هفته دوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر روز پنج شنبه دو تيم فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران در ورزشگاه الغدير اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي با برتري دو بر صفر فولاد خوزستان پايان رسيد.

دیدگاه شما