تازه های سایت

کد مطلب: 20409
5. مرداد 1393 - 9:22
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند گفت: 4 واحد تولیدی تعطیل شده در این شهرستان به زودی با همکاری بنیاد برکت به چرخه تولید باز میگردند.

DSC04238

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد جهانیان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند با بیان این مطلب، اظهار کرد: مشکل اصلی واحدهای تولیدی و خارج شدن این واحدها از چرخه تولید، بحث تسهیلات و نبود سرمایه در گردش است و این امر ضرر زیادی را به اشتغال شهرستان وارد می کند.

جهانیان گفت: در همین راستا 11 واحد تولیدی برای جذب سرمایه در گردش و تسهیلات به بنیاد برکت معرفی شده اند که با چهار طرح موافقت نهایی صورت گرفته و این واحد ها باید هرچه زودتر طرح توجیهی خود را ارائه کنند و به زودی شاهد فعالیت این چهار واحد در شهرستان خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند با تاکید بر اینکه بانک ها به عنوان مهمترین پشتوانه مالی واحدهای تولیدی و صنعتی محسوب می شوند، خواستار مساعدت و همکاری بیشتر بانک ها با واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل در زمینه پرداخت تسهیلات و تامین سرمایه در گردش شد.

وضعیت نهاوند در بحث میزان میزان بیکاری نسبت به سایر شهرستان های استان همدان حادتر است، از همین رو باید تلاش کنیم با وارد کردن واحدهای تولیدی به چرخه اقتصاد و تولید، زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنیم.

جهانیان افزود: دستگاه های اجرایی نهاوند توانسته اند طبق آمار ارائه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، از ابتدای امسال تاکنون برای 370 نفر در شهرستان نهاوند اشتغال پایدار ایجاد نمایند.

وی در پایان گفت: باید همه مجموعه شهرستان تلاش کنند تا گره هایی که بر سر راه سرمایه گذار وجود دارد را باز کنند چون فعالیت و سرمایه گذاری هرچه بیش تر باعث پیشرفت و ریشه کن کردن بیکاری در نهاوند میشود.

دیدگاه شما