تازه های سایت

کد مطلب: 20295
31. تير 1393 - 10:35

DSC04136

 کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس سبب تقویت روحیه مقاومت و آبروی امت اسلام و مسلمانان خواهد شد.

کریمی گفت: به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی، هر ساله ملتهای آزاده جهان بویژه مسلمانان در روز جهانی قدس با حضور در خیابان ها، شعار آزادی قدس را سر می دهند و پشتیبانی خود را از آرمان مردم فلسطین بیان می کنند.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس امسال بیان داشت: امسال روز جهانی قدس از اهمیت و ویژگی های برجسته ای برخوردار است و حضور ملت های اسلامی در صحنه قطعا در خنثی سازی توطئه های دشمنان تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان این که امروز همه ملت های مسلمان باید در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در غزه احساس مسوولیت کنند گفت: کشورهای اسلامی در برابر این جنایت ساکت نشسته اند و همین سکوت به نوعی تایید اقدامات رژیم صهیونیستی و همکاری با آنها است.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه غزه در آتش و خون می‌سوزد، تصریح کرد: کشورهای عربی و اسلامی باید به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

کریمی تاکید کرد:  مردم نهاوند با حضور فعال در راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار خصوصا رژیم اشغالگر قدس خواهند زد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: مسلمانان جهان در حالی امسال در روز جهانی قدس اقدام به برپایی راهپیمایی علیه استکبار جهانی و به‌ویژه رژیم صهیونیستی خواهند کرد که به واسطه توطئه‌های همین دشمنان خبیث اسلام آتش فتنه، درگیری و نزاع در بعضی از کشورهای اسلامی همچون سوریه و عراق شعله‌ور شده است.

وی بر حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید نمود و گفت: امروز برادران و خواهران مسلمان ما در فلسطین اشغالی و در غزه مورد حمله و هجوم صهیونیستها قرار دارند و سران فاسد رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به شکست در برابر مقاومت؛ حمله زمینی را نیز آغاز کرده اند که به فضل خدا مانند گذشته در این راه نیز شکست خواهند خورد.

کریمی گفت: برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به جنایت های ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی اهمیت زیادی دارد و در این خصوص سپاه ناحیه نهاوند تأکید دارد عموم مردم و بسیجیان در این صحنه حضور فعال داشته باشند.

دیدگاه شما