تازه های سایت

کد مطلب: 20194
26. تير 1393 - 18:38
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: نهاوند در طرح پرسش مهر رییس جمهوری رتبه برتر استان را کسب کرد و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

پاسخ جالب یک دانش آموز به پرسش مهر رییس جمهور

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علیرضا تکلو با اعلام این خبر افزود: مسابقات پرسش مهر همه ساله در ابتدای مهر با طرح سوال رییس جمهور از دانش آموزان و فرهنگیان در رشته های فرهنگی و هنری آغاز می شود و دانش آموزان و فرهنگیان آثار خود را در این زمینه ارائه می نمایند.

تکلو گفت: در مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر 14 که همه سال در پاسخ به فراخوان رییس جمهوری برگزار می شود، این شهرستان موفق به کسب رتبه اول استانی شد و به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کرد.

وی افزود: رشته های برگزیده این شهرستان در بخش مطالعه و تحقیق، داستان نویسی، نمایشنامه خوانی و سنتور نوازی می باشد که توسط 11 دانش آموز و دو نفر از فرهنگیان این شهرستان کسب شده است.

وی گفت: در این مسابقات شهرستان ملایر با کسب شش رتبه و شهرستان اسد آباد با پنج رتبه بعد از نهاوند در جایگاه های دوم و سوم استان قرار دارند.

وی افزود: نفرات برگزیده شهرستان نهاوند به عنوان نماینده استان در جشنواره مرحله کشوری که در مرداد ماه امسال در استانهای اصفهان و خراسان رضوی (نیشابور) شرکت می کنند .

سوال پرسش مهر امسال رییس جمهوری این بود که ˈعزیزان من و دانش آموزان سراسر کشور اگر پدر شما رییس جمهور باشد چه اقدامی را به او توصیه می کنید که بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی اجتماعی جامعه ایران بگستراند؟ˈ

دیدگاه شما