تازه های سایت

کد مطلب: 20034
19. تير 1393 - 11:16
فرماندار نهاوند گفت: بودجه امسال نهاوند از ماده 180 و اعتبارات استانی و تملک دارایی 21 میلیارد تومان است.

914221338

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امامعلی عبدالملکی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند گفت:به منظور تکمیل طرحهای عمرانی نهاوند 210 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 و استانی و تملک دارایی به 256 طرح عمرانی دستگاههای اداری شهرستان اختصاص داده شد.

وی گفت: از مجموع 21 میلیارد تومان اعتبار شهرستانی نهاوند در سال جاری 172 طرح از محل اعتیارات استانی با اعتبار 11 میلیارد تومان و 84 طرح از اعتبارات تملک دارایی ها با ارزش 10 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی اولویت توزیع اعتبار به طرحها را بر اساس سیاست دولت مبنی بر تکمیل طرحهای نیمه تمام ذکر کرد و افزود: در زمینه توزیع اعتبارات اولویت با طرحهای دیون دار که روی آنها کار شده و همچنین طرحهای نیمه تمام بوده است که لازم است پیگیریهای لازم برای تکمیل آنها به عمل آید.

وی همچنین گفت: علاوه بر این از دیگر اولویتهای ما برای توزیع اعتبارات وجود طرحهای حیاتی مانند رفع مشکلات تامین آب مناطقی که با مشکل کم آبی روبرو می باشند بوده است که در این زمینه اعتبارات خوبی هم به دستگاههای مرتبط داده شده است.

فرماندار نهاوند افزود:از مجموع اعتبارات دستگاههای اداری 15 درصد استانی و 85 درصد آن به صورت ملی بوده که در اختیار وزارتخانه های متبوع است و باید مدیران برای رفع مشکلات خود توان لازم را برای جذب اعتبارات ملی به کار گیرند.

عبدالملکی ادامه داد: در حالیکه اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته با کاهش 32درصدی همراه بوده اما مدیران دستگاه های اجرایی نهاوند در سال جاری 300 پروژه و طرح را تعریف کرده اند که برای اجرای آنها بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

فرماندار شهرستان نهاوند تاکید کرد: این موضوع نشان می دهد نهاوند دارای زیر ساخت ها و ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت است.

دیدگاه شما