تازه های سایت

کد مطلب: 19873
10. تير 1393 - 9:31
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در ماه مبارک رمضان ۳۰ پایگاه قرآنی در منطقه نهاوند به شکل تخصصی در امر آموزش وترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ،گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ۳۰ پایگاه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و طرح اوقات فراغت از اول تیر سال جاری در مناطق مختلف شهرستان نهاوند به شکل تخصصی فعالیت می‌کنند. گروسی شکوفا کردن استعدادها و توانایی‌های بالقوه دانش آموزان را از مهمترین اهداف اجرای طرح اوقات فراغت عنوان کرد و اظهار داشت: خودباوری و کشف استعدادهای درونی دانش آموزان از اثرات اجرای این طرح در فصل تابستان است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند تصریح کرد: مباحث اخلاقی و اعتقادی، آموزش قرائت و تفسیر و همچنین حفظ قر آن کریم، مهارت‌های زندگی، آسیب‌های اجتماعی، احکام، مسائل دینی و مذهبی از جمله برنامه‌های این دوره از کلاس‌ها است که مخاطبین در طول این دوره فرا خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام گروسی با بیان اینکه، مخاطبان به شکل رایگان در این کلاس ها شرکت می‌کنند افزود: ثبت نام از مخاطبان در شهرستان آغاز شده و کلاس های آموزشی تا ۱۷ مرداد سال جاری ادامه دارد.

گفتنی است، در شهرستان نهاوند ۸ پایگاه تابستانی طرح اوقات فراغت و ۲۲ مرکز و موسسه قرآنی در حوزه آموزش قرآن کریم فعالیت می‌کنند.

دیدگاه شما