تازه های سایت

کد مطلب: 19821
8. تير 1393 - 9:49
حضور سید علی خمینی در شهرستان نهاوند با استقبال بی نظیر مردم شهرستان نهاوند همراه بود و حواشی زیادی داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام والمسلمين سيد علی خمينی که به دعوت اداره تبلیغات نهاوند، امام جمعه و فرماندار به نهاوند سفر کرد در بدو ورود به اين شهرستان مورد استقبال مسئولان شهرستان نهاوند قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهيدان ادای احترام نمود.

DSC03962DSC03966

**** حجت الاسلام والمسلمين سيد علي خميني براي حضور در مراسم بنابر خواست خود از ميان مردم عبور نمودند و بر خلاف ديگر مسئولين که از جايگاه مخصوص وارد مي شوند از ميان مردم منتظر در مصلي عبور کرده و به شدت مورد استقبال قرار گرفتند و پس از پايان سخنراني نيز از ميان مردم عبور کرده و مصلي را ترک کردند.

391956546385_QNSDe4yf

**** یکی از حواشی جالب مراسم دیروز حضور بانویی بود که یک ساعت و نیم قبل از شروع مراسم با در دست داشتن عکس امام خمینی(ره) برای دیدار با سید علی خمینی لحظه شماری میکرد و هنگام ورود وی با گفتن جمله هایی عشق و علاقه خود به امام راحل را بیان کرد.

391940

**** حدود نیم ساعت از مراسم سپری شده بود که محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان و بهروز نعمتی نماینده معین شهرستان نهاوند نیز برای حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و دیدار با نوه امام راحل وارد مصلی شهر نهاوند شدند.

DSC04001

**** ميزان استقبال مردم به حدي بود که در مصلی شهر نهاوند جایی برای نشستن نبود و نوه امام به سختی از ميان خيل عظيم دوستداران خاندان امام خمینی(ره) عبور کرد.

HH

**** سید علی خمینی با حضور در منزل شهید طالبیان با خانواده این شهید دیدار کرد و و یک جلد کلام الله مجید را به خانواده این شهید والا مقام اهدا کرد.

DSC04036

**** هنگام ورود و خروج نوه امام، مردم با سردادن شعارهای "صل علي محمد بوي خميني آمد" و "صل علي محمد یاور رهبر آمد" از وي استقبال کردند و ايشان به محض ورود در جايگاه قرار گرفته و پس از خير مقدم امام جمعه و فرماندار به ايراد سخنرانی پرداختند.

DSC03999

**** حجت الاسلام والمسلمين سيد علي خمينی در بين مراسم وقتی کودکانی را مي ديد که به جايگاه مراسم نزديک ميشوند از مسئولان برگزاری مراسم ميخواست که کودکان را به روي سن و در کنار ايشان ببرند و ايشان کودکان را مي بوسيد.

391957

 

دیدگاه شما