تازه های سایت

کد مطلب: 19686
29. خرداد 1393 - 8:48

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گرو،فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت:با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، همگانی کردن این امر در دستور کار سپاه قرار دارد.

سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع فرماندهان پایگاه ها و مربیان شجره طیبه صالحین نهاوند افزود: اعتقاد ما این است که اگر بخواهیم امر به معروف و نهی از منکر را یک فرهنگ عمومی کنیم نمی‌شود کار یک بُعدی انجام داد.

وی گفت:باید با عزم ملی همه قشر ها، گروه‌ها و تشکل‌ها را در این امر درگیر کرده و کار را به خود آنها واگذار کنیم تا با کمک همین گروه‌ها و آحاد جامعه، امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان جاری شود.

وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در زمینه آثار سوء استفاده از ماهواره تصریح کرد: امروزه بسیاری از خانواده‌ها بدون آگاهی از این خطرات و مضرات از ماهواره‌ استفاده می‌کنند غافل از اینکه ماهواره یک سلاح دشمن است و می‌توان از آن به عنوان یک بمب شیمیایی نام برد.

ابوحمزه افزود: امروز مربیان طرح صالحین در عرصه جنگ نرم در تربیت نسل آینده نقش تاثیرگذاری دارند و مربیان این طرح باید علاوه بر تعلیم و تربیت به مباحث اعتقادی و دینی شاگردان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: حلقه هاي صالحين در سنين مختلف تشكيل مي شود و این افراد در كنار هم جمع مي شوند كه مسائل بصيرتي، معرفتي، تربيتي و مهارتي در گروه هاي همسال خود را پيگيري مي كنند و خود را براي مقابله با هجمه هاي دشمن آماده مي كنند.

وی ادامه داد: علم مربیان طرح صالحین باید به روز باشد و باید با بصیرت بیشتری حرکت کرد تا همیشه آماده و مهیای مبارزه با استکبار باشیم چراکه طرح صالحین حلقه‏‌ها معرفت و بصیرت دشمن شناسی را به ما می‏‌دهد.

سردار ابوحمزه پاسخگویی به شبهات بسیجیان در حلقه صالحین را یکی از وظایف مهم سرگروه ها بیان کرد و اظهار داشت: حلقه صالحین باید برای انقلاب کادرسازی کند.

سردار ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کشور سوریه از گذشته ارتباط نزدیکی با ایران داشته است، ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سوریه از نخستین کشورهایی بود که جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخت و نیز در ایام جنگ تحمیلی از مجموع کشورهای عربی جدا شد و به حمایت ایران پرداخت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عامل پیروزی مردم سوریه را هدایت مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: تنها کشوری که به سوریه کمک می کند، ایران است که پس از گذشت سه سال این کشور سربلند از این همه جنگ و خونریزی بیرون آمده و این عزت به برکت ولایت، خون شهدا و اسلام ناب محمدی است.

ابوحمزه به مشکل اساسی کشور سوریه اشاره کرد و افزود: این کشور در حال حاضر نیز ضروری به مواد غذایی دارد، چرا که به دلیل ناامنی‎های ایجاد شده تمامی منابع مالی مردم از بین رفته و عده ای حتی به نان شب خود محتاج هستند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: کشور سوریه امروز در جبهه مقاومت با توکل بر خداوند متعال ایستاده است و در مقابل تمامی کشورهای اروپایی ، عربی و رژیم صهیونیستی از تمام عده و عده خود برای شکست این جبهه استفاده کرده است اما غافل از این که خداوند متعال در قرآن کریم وعده پیروزی را به اصحاب حق بشارت داده است هر چند عده آنها کم باشد.

وی به تکلیف مردم ایران در این برهه اشاره کرد و گفت: مهمترین کار مردم ایران برای حمایت از مردم سوریه که در هشت سال دفاع مقدس حامی اصلی ایران بودند، جمع آوری و انتقال کمک‎های نقدی و مواد غذایی به این کشور است.

دیدگاه شما