تازه های سایت

کد مطلب: 19564
24. خرداد 1393 - 8:03
امام جمعه نهاوند گفت: هدف گروه تروریستی داعش شکستن توان و مقاومت کشورهای اسلامی و تحقیر و نابودی مسلمانان است.

امام جمعه نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت:این گروهکهای تروریستی با کشتار بی رحمانه، جنایات هولناک و تهیه فیلم و انتشار آن قصد دارند چهره اسلام و دین را دربین مردم جهان مخدوش و ظالمانه توصیف کنند.

 مغیثی بیان داشت: انشاالله این بار نیز با وحدت و مقاومت مردم، رهبری مرجعیت و توکل بر خداوند آمریکا و ایادی آن از جمله رژیم صهیونیستی و گروهک جنایتکار داعش شکست می خورند تا برای همیشه منفور مردم جهان باشند.

وی با اشاره به اینکه از تجهیزات به دست آمده این گروهک مشخص شد که اسلحه های آنان ساخت رژیم اسرائیل است، افزود: هدف این گروهک شکستن توان و مقاومت و تحقیر و نابودی کشورهای مسلمان است.

خطیب نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: تروریست،تکفیری و وهابیت مختص به سوریه و عراق نیست، بلکه این فتنه بزرگ در جهان اسلام روز به روز در حال گسترش است و به زودی دامن حامیان مالی و تسلیحاتی خود را می گیرد.

  مغیثی در ادامه خطبه ها به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان گفت: وزارت اطلاعات نسبت به افراد و گروههای تروریستی که بخواهند امنیت ایران را به چالش بکشند بدون تعارف برخورد می کنند.

مغیثی عنوان کرد: امروز اشراف سربازان گمنام به شگردهای دشمن و عوامل آنها مثال زدنی است و کشف گروهک های تروریستی در طول چند وقت گذشته آنقدر فراوان بوده که به امنیت پایدار کشور انجامیده اما اعلام آنها از طریق رسانه ها مغایر با امنیت است.

  وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در ویژه برنامه های ولادت با سعادت منجی عالم بشریت نشان از درک عمیق مردم ایران در فرهنگ انتظار است که امیدوارم جوانان با شرکت خود در برنامه های مذهبی خطر تهاجم فرهنگی دشمنان را کم رنگ و زمینه ظهور آن حضرت را فراهم سازند.

دیدگاه شما