تازه های سایت

کد مطلب: 44365
30. آذر 1399 - 8:48
حجت‌الاسلام مغیثی گفت: عده‌ای می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند و موضع‌گیری محمود امجد در خصوص زم هم در همین راستا و همان موضع ضدانقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام‌جمعه نهاوند در واکنش به صحبت‌های محمود امجد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این نقشه دشمن است و به‌راحتی در همه این قضایا و موضع‌گیری‌ها دست فتنه گران و دشمنان صهیونیستی و آمریکایی ملت ایران کاملاً مشخص است و با اندک آگاهی این نقشه‌ها و دست‌های پشت پرده آن مشخص است.

وی اظهار داشت: زم به‌حکم دادگاه اسلامی و با رعایت تمام شرایط قانونی و شرعی به سزای عملش رسید ولی عده‌ای در داخل به دنبال تطهیر این جنایتکار می‌باشند وعده‌ای باسابقه‌هایی در دوره‌های قبل، الآن به ضدیت با انقلاب برخاسته‌اند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه وهابیت امروز هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی هستند و علیه انقلاب و ولایت در حال برنامه‌ریزی هستند، افزود: برای محمود امجد متأسفم و چرا وی از زم که اعتراف کرده در ارتباط با سیا و موساد بوده و ضدانقلاب و جنایتکار بوده حمایت می‌کند.

وی افزود: محمود امجد متأسفانه جای شهید را با جنایتکار و جلاد عوض می‌کند.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: اینکه گفته‌اند او امام‌جمعه نهاوند بوده است را تکذیب می‌کنم و این شخص هیچ سابقه‌ای در این شهر نداشته و هیچ حکمی در این خصوص صادر نشده است.

وی ادامه داد: وقتی صحبت‌های امجد را شنیدم؛ خودبه‌خود به فکر خوارج نهروان افتادم که ایمان به حضرت داشتند و کم‌کم زاویه پیدا کردند و حکم کفر حضرت علی (ع) را دادند و با ایشان وارد جنگ شدند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این موضع‌گیری دقیقاً همان مسیر خوارج نهروان است که در برابر ولایت ایستادند؛ ولایتی که در برابر دنیای کفر ایستاده و این حرف دقیقاً همان حرف خوارج نهروان بر ضد حضرت علی (ع) است.

وی ادامه داد: هر عقل سلیمی اقتضا می‌کند در شرایطی که دنیای کفر برعلیه ولایت و نظام بسیج شده است وظیفهٔ یک روحانی دفاع از اسلام و ولایت است نه اینکه غذا برای تبلیغات دشمنان اسلام فراهم کند و دشمنان را شاد کند.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: زم خودش اعتراف کرد که با سرویس‌های جاسوسی خارجی در ارتباط بوده است ولی کسانی در داخل برای دفاع از این جنایتکار از خود هزینه می‌کنند.

وی افزود: یقین دارم این موضع‌گیری‌های ضدانقلاب و ضد ولایت نقشه دشمنان است و این موضع‌گیری‌ها برای تخریب انقلاب اسلامی و قوه قضائیه است.

امام‌جمعه نهاوند در پایان بابیان اینکه ریشه این فتنه‌ها در میان دشمنان انقلاب اسلامی است که باید هوشیار باشیم و با بصیرت در این فتنه‌ها به خدا پناه برد، گفت: برخی‌ها دانسته یا ندانسته در خدمت اهداف دشمن هستند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و هم‌نوا با ضدانقلاب موضع می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما