تازه های سایت

کد مطلب: 19401
14. خرداد 1393 - 20:01

SAM_1468

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به عنوان دروازه ورود اسلام به ایران شناخته میشود و این شهر شاهراه ورود اسلام به ایران است.

وی گفت: شهرستان نهاوند با پرورش علمای بزرگی مانند شهید قدوسی و حیدری نقش بزرگی در پیروزی اقلاب اسلامی و تثبیت نظام اسلامی داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) همیشه مردم را صاحب اصلی این انقلاب می دانستند و برای مقابله با دشمنان تنها به خدا توکل و به نیروی عظیم مردم امید داشتند.

ابوترابی با اشاره به نقش تاثیرگذار رهبری امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی ایران گفت: حضرت امام خمینی (ره) حتی در تبعید نیز دست از مبارزه بر نداشت و در هر کشوری  به بیان اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران می پرداخت به همین علت است که جهان آرمان های خمینی کبیر را می شناسد .

وی، احساس عجز دنیا در برابر قدرت‌هایی چون آمریکا را نتیجه ضعف آنان دانست و افزود: امام راحل، مقام معظم رهبری، ملت دین‌باور و انقلابی ایران به این دلیل در برابر استکبار و آمریکا احساس ضعف نمی کند که خدا را با خود می‌بینید.

ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن واقعی انقلاب اسلامی ایران است گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره به دنبال از بین بردن آثار و اهداف و آرمان های این نظام مقدس در داخل و خارج از کشور بود اما غافل از اینکه در تحرکات سیاسی خود همیشه چهره واقعی و جنایتکارش را به مردم ایران نشان داد.

وی در بخش دیگر با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: امروز عرصه جهاد تغییر کرده و افتخار دفاع مقدس در کنار دانش برآمده از درون انقلاب کشور را به یک قدرت کارآمد دفاعی و علمی تبدیل کرده است.

وی به شهدای انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و آنان را از تربیت‌یافتگان مکتب امام دانست که به پیروی از امام شهر خود را ترک و مهاجر الی الله شدند تا از اسلام و ایران اسلامی دفاع کنند.

 

دیدگاه شما