تازه های سایت

کد مطلب: 19391
13. خرداد 1393 - 13:36
رئیس اداره مخابرات شهرستان نهاوند گفت: تا پایان خرداد ماه 10 روستای نهاوند از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

DSC04100

غلامرضا سلطانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت: تجهیزات واگذاری اینترنت به این 10 روستا در مراکز نصب شده و برای به کار بگیری فقط منتظر مجوز وزارت ارتباطات هستیم.

وي تعداد مراکز روستايي داراي تجهيزات اينترنت پرسرعت در سطح نهاوند را 19 روستا اعلام کرد و گفت: با تایید و صدور مجوز این 10 مرکز مجموع مراکز روستایی که از اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنند به 29 روستا خواهد رسید.

رئيس اداره مخابرات شهرستان نهاوند گفت: از مجموع مشترکين تلفن ثابت شهرستان نهاوند بیش از 4 هزار خانوار آنها مشترک اينترنت پرسرعت مي باشند که از اين تعداد بیش ازسه هزار خانوار از آنها مشترک دولتي بوده و نزدیک به یک هزار خانوار ديگرنيز مشترک شرکتهاي بخش خصوصي مي باشند.

وي پوشش تلفن ثابت در سطح شهرستان را 100 درصدي اعلام کرد و گفت: شهرستان نهاوند مجموعاداراي 50 هزارمشترک تلفن ثابت مي باشد که 25 هزار و 300 شماره آن مربوط به مشترکين شهري و مابقي مربوط به مشترکين روستا مي باشد که در حال حاضر در نهاوند هيچ روستايي وجود ندارد که فاقد تلفن ثابت باشد.

سلطانی گفت: براي توسعه شبکه اينترنت پرسرعت در سطح شهر نهاوند مشکل و محدوديتي وجود ندارد و فقط کمتر از 10 درصد از مناطق اين شهر با مشکل روبرو مي باشند وعلي رغم بالا بودن متقاضي آنان امکان واگذاري اينترنت وجود ندارد که لازم است تجهيزات لازم در اين مناطق نصب تا مشکلات موجود آنان نيز برطرف شود.

رئيس شرکت مخابرات شهرستان نهاوند با بيان اينکه در يک سال گذشته قطعي اينترنتي در شهرستان نهاوند وجود نداشته است، گفت: مشکلات زيرساختي در بعضي مناطق شهرستان نهاوند وجود دارد که ارائه خدمات اينترنت پرسرعت مخابرات را با مشکل روبرو مي کند که درحال رفع اين مشکلات هستيم و اقدامات زيادي را در اين زمينه انجام داده ايم.

دیدگاه شما