تازه های سایت

کد مطلب: 19321
11. خرداد 1393 - 12:13
بعد از رایزنی‌های فراوان داوود مهابادی به عنوان یازدهمین سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب و معرفی شد.
خبرگزاری فارس: مهابادی یازدهمین سرمربی پاس همدان

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که مسئولان باشگاه پاس از اعلام سرمربی جدید این باشگاه در روز شنبه 10 خردادماه خبر داده بودند وعده آنها محقق و امروز یازدهمین سرمربی این باشگاه معرفی شد.

بعد از فراز و نشیب‌های فراوان در باشگاه پاس امروز داوود مهابادی به عنوان سرمربی سبزپوشان همدانی انتخاب شد تا در فصل فوتبالی 94ـ93 سکاندار این تیم ریشه‌دار فوتبال ایران باشد.

بعد از تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه پاس و رفتن عبدالحمید رمضانی و آمدن بهرام یدی، چهار گزینه برای هدایت تیم فوتبال پاس مطرح شدند که در نهایت مهابادی برای این پست انتخاب و معرفی شد.

پیش از قطعی شدن مهابادی برای سرمربیگری پاسی‌ها اکبر میثاقیان و رسول خطیبی مطرح شده بودند که از نظر مالی و مسائل دیگر به توافق نرسیده بودند.

امروز مهابادی بعد از توافق کامل با مدیران باشگاه پاس سکاندار این تیم شد تا بعد از انجام مراحل ثبت قرارداد برای جذب بازیکنان و یارگیری، کار خود را در همدان آغاز کند.

داوود مهابادی سابقه بازی در تیم‌هایی چون ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران دارد، همچنین در زمان مربیگری مسئولیت اصلی تیم‌هایی چون فجر شهیدسپاسی شیراز، گهردورود، مس سرچشمه و استقلال اهواز را در کارنامه دارد.

از افتخارات این مربی جوان می‌توان به صعود به لیگ برتر فوتبال کشور با تیم گهر دورود در سال 1391 و حضور در پلی‌آف لیگ یک با تیم مس سرچشمه در سال 1392 اشاره کرد.

دیدگاه شما