تازه های سایت

کد مطلب: 19004
27. ارديبهشت 1393 - 9:18
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که از او به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی علی فتح‌الله‌زاده نام برده می‌شود با اشاره به رایزنی‌های زیادی که برای بر عهده گرفتن مدیرعاملی این باشگاه با وی شده، گفت: اگر امروز نظر اعضای هیات مدیره هم مثبت باشد این انتخاب انجام می شود فقط امیدوارم برای آن همه اعضا موافق باشند نه اکثرشان.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، بهرام افشارزاده با اشاره به نشستی که امروز شنبه میان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می شود، اظهار داشت: البته پنجشنبه و یک روز پس از معرفی اعضای هیات مدیره نشستی را داشتیم اما نشست امروز جنبه رسمی تر دارد و به نوعی آغاز به کار هیات مدیره جدید تلقی خواهد شد.

وی که به عنوان یکی از 9 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده، خاطرنشان کرد: به نظرم ترکیب خوبی در هیات مدیره باشگاه استقلال جمع شده است. امیدوارم این ترکیب 9 نفره کمک کند تا هر چه زودتر مشکلات این روزهای آبی ها برطرف شده و هر چه زودتر روزهای بدون دغدغه برای آنها فرا برسد طوری که بتواند فقط با تمرکز به مسایل مربوط به بازی و امور فنی روزها را سپری کند نه دغدغه هایی مثل مشکلات مالی.

افشارزاده که از وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال یاد می شود در این باره تصریح کرد: موضوع چیزی نیست که آن را کتمان کنم. طی یک دو هفته گذشته صحبت های زیادی حتی از طرف وزیر ورزش با من شد، خودم هم بدم نمی آمد این پیشنهاد را بپذیرم اگرچه مسایلی وجود دارد که باعث دو دولی من شد و این که نتوانستم خیلی زود تصمیم بگیرم.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که تا چند ماه پیش دبیرکل کمیته ملی المپیک بود تاکید کرد: در هر صورت همه چیز در نشست امروز مشخص خواهد شد چرا که اصلی ترین موضوع در این نشست معرفی مدیر عامل است. با توجه به خیلی از صحبت ها و رایزنی ها اگر اعضای هیات مدیره همه موافق باشند و رای مثبت دهند احتمالاً امروز من به عنوان مدیرعامل معرفی می شود. فقط این که امیدوارم در صورت انجام شدن این اتفاق همه اعضا رای مثبت داشته باشند نه اکثرشان.

بهرام افشارزاده گفت: که در هر صورت دو سه ساعت دیگر اگر صبر کنید مدیرعامل استقلال را هم خواهید شناخت. این فرد یا من هستم یا فرد دیگری که بتواند این باشگاه را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش مهر، اولین نشست رسمی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال ظهر امروز شنبه در دفتر امیررضا خادم، نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری سرخابی ها برگزار شده و طی آن مدیرعامل استقلال به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

تا پیش از این علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال بود

دیدگاه شما