تازه های سایت

کد مطلب: 39849
27. آذر 1398 - 10:53
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند گفت: با تلاش اکیپ‌های برف‌روب تردد در همه محورهای مواصلاتی نهاوند در جریان است و همه محورها باز هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به شروع بارش برف از بامداد امروز در شهرستان نهاوند و تداوم بارش‌ها اکیپ‌های اداره راهداری نهاوند در آماده‌باش هستند.

وی اظهار داشت: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی نهاوند ه ویژه در گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی شهرستان نهاوند مانند گردنه گاماسیاب در چند نوبت انجام‌شده است.

رئیس اداره راهداری نهاوند گفت: با تلاش راهداری خوشبختانه کلیهٔ راه‌های حوزه استحفاظی نهاوند باز و تردد در جریان است.

وی با توجه به تداوم بارش‌ها افزود: 3 اکیپ از راهداران شهرستان در محورهای اصلی مواصلاتی و گردنه‌ها تا پایان بارندگی حضور دارند و مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

صفدری عنوان کرد: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان عبوری خواهشمندیم جهت حرکت در مناطق کوهستانی و برف‌گیر مثل گردنهٔ گاماسیاب حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: سطح جاده‌ها به‌طور کامل برف‌روبی شده و اکیپ‌های راهداری از شب گذشته در سطح محورهای این شهرستان در حال فعالیت هستند و مشکل ترافیکی نداریم.

رئیس اداره راهداری نهاوند گفت: بیش از 3 هزار تن مخلوط ماسه و نمک برای روزهای برفی در اداره راهداری نهاوند انبارشده است و مشکلی از این بابت نداریم.

وی بیان کرد: شهروندان قبل از هرگونه تردد در محورهای کوهستانی نهاوند از وضعت راه‌ها اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما