تازه های سایت

کد مطلب: 18759
13. ارديبهشت 1393 - 9:03
پایگاه خبری گرو: به مناسبت فرارسیدن روز کارگر از 11 کارگر نمونه شهرستان نهاوند تقدیر شد

546385_wSvkXaqF

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم که در سالن شهید باهنر نهاوند برگزار شد از 11 کارگر نمونه شهرستان که در کارگاههای تولیدی و خدماتی شهرستان فعالیت می کنند تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم فرهاد جهانیان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند نیز گفت: کارگران در دوره های مختلف انقلاب نقش خود را در زمینه های اقتصادی به خوبی ایفا کرده اند و زمینه های توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرده اند

وی افزود: دشمن برای وارد آوردن فشار به نظام اسلامی تحریم هایی را به کار بسته تا از این طریق ما را وادار به تسلیم کند اما کارگران همانند سربازان عرصه دفاع در این زمینه توانسته اند این ترفند دشمن را خنثی کنند.

جهانیان اظهارداشت: به منظور تکریم تلاش کارگران امسال برای نخستین بار مراسم تجلیل از کارگران با معرفی کارگران نمونه برگزار شده است که این مساله می تواند انتقال دهنده نگاه مسئولین به کارگران باشد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در این مراسم گفت: فرهنگ سازی در بخش تولید و ایجاد فضای کسب و کار یکی از راه‌های بهبود وضعیت اقتصادی و تولیدی است و راه دیگر مربوط به مدیریت جهادی است که در نام‌گذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی  این موضوع را دریافت که با مدیریت صحیح و عزم ملی میتوان وضعیت اقتصادی را بهبود بخشید.

مسعود اقلامی گفت: کارگران همواره در طول تاریخ نقش اصلی را در توسعه اقتصادی کشور بعهده داشته و گام عملی در جهت پیشرفت کشور برداشته اند.

وی افزود: توسعه اقتصادی هرکشور با تولید تحقق می یابد و این کارگران هستند که به عنوان موتور محرکه تولید ،اقتصاد کشور را رو به جلو می برند.

وی با بیان اینکه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری نقش مهمی دارند، گفت: زمانی که از توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی سخن به میان می آید بخش اعظم مسئولیت بر دوش کارگران که در متن اجرای برنامه های اقتصادی و تولید قرار دارند، می باشد و همین مساله وظیفه آنها را خطیر کرده است .

وی گفت:کارگران با خود باوری واحساس تعهدی که به انقلاب و نظام اسلامی دارند همواره کوشیده اند که از تمام ظرفیت و استعدادهای خود در این زمینه بهره گیرند و دین خود را به انقلاب ادا کنند.

دیدگاه شما