تازه های سایت

کد مطلب: 18595
3. ارديبهشت 1393 - 10:52
فرماندار نهاوند گفت: نوع مدیریت فعلی در نهاوند کارایی ندارد، مدیران ناتوان صندلی بیت المال را اشغال نکنند چون این مردم به مدیر توانا نیاز دارند.

546385_C8W6MtS3

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی اواسط هفته گذشته در شورای ترافیک نهاوند حرف هایی خطاب به مسئولان بیان کرد که آن را می‌توان به نوعی نارضایتی وی از مدیرانی دانست که مصوبات را به قول فرماندار کیلویی دریافت می‌کنند، اما پیگیر اجرایی شدن آن نیستند.

وی گفت: بنده به عنوان شخص فرماندار و نماینده دولت در شهرستان به مدیران ناتوان وناکارآمد می گویم دوران ناکارآمدی واشغال صندلی و پست مدیریتی به سرآمده است، و این افراد و مدیران باید جای خود را به مدیران با ایمان،جوان، با تعهد،کاردان،وتحصیل کرده وپرانرژی بدهند.

وی گفت: متاسفانه در سالهای اخیر نوعی مدیریت درشهرستان نهاوند رخنه کرده، که احساس  می شود کارایی لازم را برای مردم و شهرستان ندارند، و باید با این مدیران خداحافظی کرد تا بیش از این صندلی بیت المال را اشغال نکنند.

عبدالملکی گفت: اجرا نشدن و توجه نکردن به مصوبات جلسات و اجرایی نشدن آنها از جانب مدیران پذیرفتنی نخواهد بود؛ چراکه وقتی جلسه‌ای برگزار می‌شود قرار نیست کسی بیاید و متکلم وحده شود، بقیه گوش کنند و بروند و پشت میزهایشان راحت بنشینند و کاری انجام نشود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: تحقق شعارمقام معظم رهبری با نوشتن چند بنر و تزئین سطح شهر وجلوی ادارات درست نمی شود، بلکه با تلاش وکار جدی برای مردم وحل کردن مشکلات آنها این شعار در عمل محقق ومورد رضای خدا وخوشنودی ایشان وملت شریف می شود که همه ما باید شبانه روزی فعالیت کنیم.

عبدالملکی عنوان کرد: دوران ارائه آمار خلاف واقع وکاغذ پرکن در نهاوند به سرآمده است، و فقط کار کردن است که کام مردم و مقام معظم رهبری را شیرین می کند، نه اینکه با ارائه آماری نادرست هم خود را گول بزنیم وهم ناتوانی ها وضعف های مدیریتی را پشت آن پنهان کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: مدیران نهاوند باید با شیوه جدید مدیریت اجرایی شهرستان آشنا شوند و از پشت میز نشینی و بی اعتنایی به عمل به مصوبات پرهیز کنند و اگر قرار است کاری انجام ندهند در جلسات  فرمانداری اعلام کنند.

عبدالملکی بیان داشت: اینکه جلسه ای با حضور مدیران برگزار و چندین ساعت در مورد آن بحث و گفتگو شود، وقت مدیران و مردم گرفته شود و در نهایت مصوبات خروجی آن نیز بدون عمل باقی بماند ظلم در حق مردم و شهرستان است.

وی این را ظلم به مردم دانسته که به جای خدمت به آنها با اجرای مصوباتی که برگرفته از مشکلات شهر بوده؛ بي‌تفاوتند. اگر اینگونه پیش رود، نه تنها باری از دوش مشکلات شهر برداشته نخواهد شد كه این درد تا ابد نهاوند را زمین‌گیر خواهد کرد.

 البته مصوباتی که مورد توجه فرماندار در اين نشست بوده، اجرا نشدن چندین مصوبه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان مانند تشکیل نشدن کمیسیون ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی، ساماندهی خودروهای مسافر کش بخش گیان، تعطیل شدن پروژه تعریض گردنه برزول، عدم بهره برداری از زیر گذر روستای کفراج در سالها و ماه های گذشته است، که برخی از این مصوبات رنگ سال‌های 90 و 91 را دارد و هنوز هم راکد مانده‌اند. آن هم در شرایطی كه، مسیرهایی مثل گردنه برزول و زیرگذر کفراج قربانی و حوادث خودش را در مواقع خاص سال دارد.

وی گفت: از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست که در جلسات فرمانداری حضور و امضای صورت جلسه را انجام دهد اما از عمل به آن خودداری کند.

عبدالملکی گفت: با این روش کاری پیش نمی رود و مشکلی از مشکلات نهاوند برطرف نمی شود و نتیجه آن جا ماندن از قطار توسعه و شتاب نهاوند خواهد بود.

فرماندار نهاوند با اشاره به مصوبات گذشته شورای ترافیک شهرستان گفت: مصوبات گذشته این شورا یا کیلویی تصویب شده و یا مدیران مربوطه آنها را جدی نگرفته اند.

عبدالملکی افزود: انجام نگرفتن مصوبات قبلی بعلت کم ارزش بودن آن در نزد برخی مدیران است که این رویه باید اصلاح شود لذا مصوبات انجام نشده در جلسه اینده مجدد قرأئت و مورد تأکید خواهد بود.

به هر حال حرف‌های فرماندار در شورای ترافیک، همچنان که پیش از این در شورای اداری هم بیان شده بود را می‌توان فصل‌الخطابی برای مدیران و پشت میز‌نشینانی دانست که به اجرای مصوبات شهرستان در جلسه‌ها بی‌اعتنا شده و به قول فرماندار آن را ارزشی نمی‌دانند که اگر اینگونه بخواهد پیش رود، مدیر مربوطه در جلسات فرمانداری نظرش را بیان کند تا تکلیف روشن شود.

با همه این اوصاف امید می‌رود اگر آنچنان که فرماندار با جدیت بر مصوبات و عملکرد مدیران تأکید می‌کند، پیش رود، شهرستان نهاوند حرکت و روند رو به پیشرفت و  توسعه خود را آغاز کرده، و در تحقق آن مصمم است.

 

دیدگاه شما