تازه های سایت

کد مطلب: 18373
25. فروردين 1393 - 9:00
پایگاه خبری گرو: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از 7 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

DSC02082

سرهنگ کریم ترکمان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو با اعلام این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق شدند با انجام یک عملیات میزان هفت کیلو و 850 گرم تریاک از داخل یک دستگاه ماشین کشف و ضبط کنند.

 وی گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان لرستان به استان کرمانشاه از طریق شهرستان نهاود ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری اداره وی‍ژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پس از انجام هماهنگی های لازم و قرار گرفتن در موقعیتهای مشخص و رصد معابر مواصلاتی منتهی به شهرستان موفق به شناسایی خودرو شدند.

وی افزود: پس از شناسایی و انجام عملیات تعقیب و مراقبت، خودرو در زمان مناسب متوقف و راننده خودرو به هویت ˈ ن- مˈ به همراه همسرش، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

ترکمان گفت: در بازرسیهایی که از وسیله نقلیه مورد نظر به عمل آمد علاوه بر کشف تریاک تعداد یک هزار و 150 عدد ادکلن خارجی ،120 عدد انواع مواد آرایشی و تعدادی لوازم خانگی نیز کشف گردید.

دیدگاه شما