تازه های سایت

کد مطلب: 18070
6. فروردين 1393 - 11:04
تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی مقابل هرتابرلین در هفته بیست و هفتم رقابتهای بوندسلیگا در فاصله 7 هفته مانده به پایان رقابتها (که یک رکورد محسوب می شود) عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر، هفته بیست و هفتم رقابتهای بوندسلیگا سه شنبه شب با برگزاری 4 دیدار آغاز شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 3 بر یک میزبان خود هرتابرلین را از پیش رو بردارد.

در این دیدار که در حضور بیش از 76 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد تونی کروس (6)، ماریو گوتزه (14) و فرانک ریبری (79) برای بایرن مونیخ گل زدند تا تین تیم 77 امتیازی شد و با اختلاف 25 امتیازی که با دورتموند ایجاد کرد قهرمانی بوندسلیگا را از آن خود کند.

بایرن در فصل گذشته که سه گانه را کسب کرد بیست و سومین عنوان قهرمانی خود در بوندسلیگا را با 10 پیروزی پیاپی خارج از خانه کسب کرد، آنها این فصل این رکورد را به 19 پیروزی پیاپی در بازی های لیگ و همچنین 52 بازی بدون شکست در لیگ ارتقا دادند.

این بیست و چهارمین عنوان قهرمانی بایرن در رقابتهای لیگ دسته اول آلمان بود چرا که آنها قبل از اینکه بوندسلیگا در سال 1963 تاسیس شود یک بار در فصل 32-1931 قهرمان آلمان شده بودند.

در دیگر دیدار مهم این هفته جدال دورتموند و شالکه که تیم های رده دوم و سوم جدول هستند بدون گل به پایان رسید. آینتراخت برانشوایگ در حضور 90 دقیقه ای دنیل داوری دروازه بان ایرانی خود با نتیجه 3 بر یک از سد ماینتس گذشت تا یک پیروزی ارزشمند کسب کند.

نتایج کامل دیدارهای سه شنبه شب به شرح زیر است:

دورتموند صفر – شالکه صفر

آینتراخت برانشوایگ 3 – ماینتس یک

وردربرمن یک – ولفسبورگ 3

هرتابرلین یک – بایرن مونیخ 3

در ادامه رقابتهای این هفته چهارشنبه شب 4 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

هامبورگ – فرایبورگ

نورنبرگ – اشتوتگارت

آینتراخت فرانکفورت – مونشن گلادباخ

هوفنهایم – هانوفر

آوگسبورگ – بایرلورکوزن

جدول رده بندی:
1- بایرن مونیخ 77 امتیاز (قهرمان)
2- دورتموند 52 امتیاز
3- شالکه 51 امتیاز
4- بایرلورکوزن 44 امتیاز (یک بازی کمتر)
-------------------------------------------------
16- هامبورگ 23 امتیاز (یک بازی کمتر)
17- نورنبرگ 23 امتیاز (یک بازی کمتر)
18- آینتراخت برانشوایگ 21 امتیاز

دیدگاه شما